بیوگرافی سایه افضلی بازیگر و دوبلور ایرانی و حواشی تغییر جنسیتش

اخیرا حواشی در مورد سایه افضلی پخش شده است. در ادامه می‌ توانید بیوگرافی سایه افضلی بازیگر و دوبلور ایرانی و حواشی تغییر جنسیتش را شرح خواهیم داد.

به تازگی کاربران زیادی به دنبال شرح زندگی سایه افضلی هستند. گویا دلیل پیگیری شرح حال دوبلور معروف سایه افضلی برای این است که به تازگی حواشی در مورد تغییر جنسیتش در فضای مجازی پخش شده است. در ادامه زندگینامه هسایه افضلی شرح خواهیم داد.

بیوگرافی سایه افضلی بازیگر و دوبلور ایرانی

بیوگرافی سایه افضلی بازیگر و دوبلور ایرانی
شرح زندگی سایه افضلی

بیوگرافی سایه افضلی (شایان افضلی) ترنس و ماجرای تغییر جنسیت او حواشی جدید رسانه ها بوده است. سایه افضلی یکی از ترنس‌های معروف بوده که به دلیل روح دخترانه‌ای که در جسم مردانه‌اش وجود داشت با حکم دادگاه توانست تغییر جنسیت بدهد و حالا به دختر تبدیل شده است.

تغییر جنسیت او بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی داشت چرا که موضوع ترنس بودن او از سال‌ها پیش رسانه ای شده بود و در چند مستند نیز به مصاحبه پرداخته بود.

او تازه بـه موقعیت خوبی در عرصه هنر رسیده بود که ناگهان یک تصادف همه چیز را خراب کرد. مادر سایه ماجرای آن تصادف را اینگونه برای مان تعریف می‌کند:

“چند روزی به تهران رفته بود تا کارهای مربوط بـه موسیقی اش را دنبال کند که ناگهان به ما خبر دادند پسرمان در اتوبان بعثت در حالی که سوار ماشین 206 بوده تصادف کرده است. آن‌ها گفتند محمد همراه دو دوستش بوده که هر دو آنها فوت کرده‌اند و او هم بــه کما رفته است. نمی‌دانید من و پدرش چه حالی داشتیم. او 27 روز در کما بود.”

زندگینامه هسایه افضلی

بیوگرافی سایه افضلی بازیگر و دوبلور ایرانی
شرح حال دوبلور معروف سایه افضلی

او وقتی به سن نوجوانی رسید متوجه شد که خلق و خویش نسبت به دوستانش که پسر بودند بسیار متضاد است و تمایل و سلیقه اش دخترانه است و اصلا از علاقه هایی که پسران داشتند او میلی نشان نمیداد. به دلیل اجبار خانواده مجبور شد به سربازی برود 18 ماه به سربازی رفت و به گفته خودش سالهای بسیار بدی را تجربه کرد و دوران سربازی اش بسیار سخت گذشت.

سایه افضلی (شایان افضلی) در حال حاضر به دلیل صدای خاصی که دارد در زمینه دوبله فعالیت می‌‍کند و آثار زیادی را در کارنامه هنری خود دارد. او همچنین در نویسندگی و بازیگری نیز فعالیت میکند و در چند نمایش بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *