ویدیو : تولد همایون شجریان در کنار مجتبی پیرزاده

به تازگی ویدیویی از تولد همایون شجریان در کنار مجتبی پیرزاده بازیگر منصور پوست شیر منتشتر شده که سر صدای زیادی را در رسانه ها ایجاد کرده است.

اخیرا ویدیوی از جشن تولد همایون شجریان به همراه منصور پوست شیر در فضای مجازی پخش شد. گویا جشن تولد همایون شجریان به همراه مجتبی پیرزاده حواشی زیادی را برایش داشته است. در ادامه ویدویی از تولد لاکچری همایون شجریان خواهید دید.

بیشتر بخوانید:

ویدیو : اجرای دختر ایرانی با آهنگ همایون شجریان همه را متعجب کرد !!!

تولد همایون شجریان در کنار مجتبی پیرزاده

تولد همایون شجریان در کنار مجتبی پیرزاده
جشن تولد همایون شجریان به همراه منصور پوست شیر

همایون شجریان (زادهٔ 31 اردیبهشت 1354) خواننده، آهنگ‌ساز و نوازندهٔ موسیقی سنتی ایرانی و موسیقی تلفیقی است. وی پسر محمدرضا شجریان و مدیر شرکت فرهنگی هنری دل‌آواز است. امروز ویدیویی از جشن تولد همایون شجریان به همراه مجتبی پیرزاده در فضای مجازی وایرال شده که چهره شکسته همایون شجریان مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

جشن تولد همایون شجریان به همراه مجتبی پیرزاده

در ادامه می‌توانید ویدیویی از تولد لاکچری همایون شجریان را ببینید:

چند روز پیش یکی از صفحات محبوب و مشهور آشپزی در اینستاگرام با 2.8 میلیون فالور ویدئویی از استیک با صدا خواننده محبوب ایرانی همایون شجریان پست کرده است که حدود 1 میلیون ویو گرفته است.

همایون شجریان، در یکی دو سال اخیر بیشتر به انتشار تک قطعه پرداخته است؛ حالا بنظر می‌رسد پس از مدت ها قرار است آلبومی را که استاد کیخسرو پورناظری آن را آهنگسازی کرده منتشر کند. این اثر با همراهی گروه موسیقی شمس و نوازندگی تهمورس و سهراب پورناظری است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *