میکاپ غلیظ نعیمه نظام دوست ؛ مثل عروس شده [+عکس]

تصاویری از میکاپ غیرطبیعی نعیمه نظام دوست دست به دست میچرخد. در ادامه برای تماشای عکسی از میکاپ غلیظ نعیمه نظام دوست همراه فیگار باشید.

این روزها نعیمه نظام دوست از چهره جدیدش رونمایی کرد. قیافه آرایش کرده نعیمه نظام دوست جنجال به پا کرده است. آرایش مهمانی نعیمه نظام دوست این روزها توجه کاربران مجازی را به خودش جلب کرده است. شما را به تماشای تصاویری از میکاپ غلیظ نعیمه نظام دوست دعوت می‌کنیم.

ببینید: تصویر جدید ترانه علیدوستی و دخترش حنا

میکاپ غلیظ نعیمه نظام دوست ؛ مثل عروس شده

آرایش خفن نعیمه نظام دوست

میکاپ غلیظ نعیمه نظام دوست

به تازگی نعیمه نظام دوست به همراه مرجانه گلچین به سالن زیبایی رفته و مدل یک میکاپ آرتیست بسیار معروف شده اند. چهره این دو هنرمند بسیار دیدنی است. چرا که قیافه آن‌ها به طور کل عوض شده. چندی پیش ماجرای عمل لاغری نعیمه نظام دوست دست به دست میچرخید که باعث حواشی شد.

ببینید: خواندن آهنگ محسن دولت توسط بیلی آیلیش غوغا بپا کرد! [+فیلم]

نعیمه نظام دوست در مصاحبه ای گفت که صورتش در گذشته سه بار پشت هم فلج شد و پس از آن برای درمان مجبور شد آمپول کورتن تزریق کند. این آمپول موجب چاقی این بازیگر شد تا اینکه وزنش به مرز ۹۰ کیلو رسید و مجبور شد عمل بالن معده انجام دهد. اما به جای لاغر شدن ۳۵ کیلو دوباره وزن اضافه  کرد.

عکس شوکه کننده نعیمه نظام دوست

میکاپ غلیظ نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست در 23 آبان ماه 1353 در تهران متولد شده است. نعیمه نظام‌ دوست  دیپلم علوم تجربی دارد. او از سال 1370 کار بازیگری را در گروه‌های آزاد تئاتر استارت زد، سپس در مجموعه نوروز 72 ایفای نقش داشت. وی به صورت حرفه‌ای با ساعت خوش و در سال 73 به عرصه سینما وارد شد.

ویدئو ببینید: هوش مصنوعی ترانه علیدوستی را به خاک و خون کشید؟! [+فیلم]

نظام دوست در یک برنامه تلویزیونی که با موضوع “درمان‌های چاقی و لاغری و روش‌های شایع آن” پخش شد، در پاسخ به مزده لواسانی مجری که چرا یک شبه اضافه وزن پیدا کردید، گفت:

واقعیت این است که من به طور ناگهانی اضافه وزن پیدا کردم. این اضافه وزن به بازی در نقش خاصی هم مرتبط نبود و کاملا شخصی اتفاق افتاد. ضمن اینکه در مقطعی به دلیل بیماری مجبور بودم از آمپول کورتون استفاده کنم که این موضوع هم در اضافه شدن وزنم موثر بود و در نهایت امروز وزن من به 120 کیلوگرم رسیده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *