آخرین وضعیت از سلامت جسمانی فردوس کاویانی [+عکس]

به تازگی، برخی از خبرگزاری‌های فارسی، اخباری از آخرین وضعیت از سلامت جسمانی فردوس کاویانی خبر دادند که بازتاب‌های فراوانی را به همراه داشته است.

اخیراً خبری مبنی بر آخرین خبر سلامت جسمی فردوس کاویانی در فضای مجازی و برخی از خبرگزاری‌ها به انتشار رسیده که خبرهای جدید از حال‌ فردوس کاویانی را نشان می‌دهد.

تازه هایی از فردوس کاویانی پس از مدتی بیماری و بی‌خبری از فردوس کاویانی بازیگر سینما و تلویزیون، چندی پیش زهره حمیدی بازیگر شناخته‌شده میان صحبت‌هایش از بازیگر سریال‌های به‌یادماندنی تلویزیون یادی کرد.

آخرین وضعیت از سلامت جسمانی فردوس کاویانی

آخرین خبر سلامت جسمی فردوس کاویانی

آخرین وضعیت از سلامت جسمانی فردوس کاویانی
آخرین خبر سلامت جسمی فردوس کاویانی

بازیگر به‌یادماندنی سریال‌های تلویزیونی که مدت‌ها پیش به واسطه بیماری و چهره رنجورش بسیاری از دوستداران و اهالی هنر را با شوک مواجه کرده بود، این روزها به گفته دخترش شرایط نسبتا خوبی دارد.

دختر این هنرمند قدیمی این روزها با انتشار تصاویری از آثار به یادماندنی پدرش در فضای مجازی، از وضعیت نسبتا خوب جسمی او خبر می‌دهد. ایرج راد رئیس هیئت مدیره خانه تئاتر که پیگیری وضعیت درمان او را به‌نوعی عهده‌دار است صحبت کرد.

او از وخامت بیماری و البته پیگیری مشکلاتش توسط خانه تئاتر خبر داد. واکنش‌ها نسبت به بیماری و وضعیت جسمانی فردوس کاویانی که همواره خود و خانواده‌اش خیلی کم‌صحبت و کم‌خبرند، ادامه پیدا کرد.

آرمیتا کاویانی ضمن تشکر از مردم ایران که جویای احوال فردوس کاویانی بوده‌اند در توضیحاتی کوتاه نوشته است:

درودها و سپاس از شما هموطن‌های گرامی و دوست‌داشتنی که جویای حال پدر هستید. پدر بهتر هستند، خیالتان راحت، با عشق فراوان مراقب ایشان هستیم.

خبرهای جدید از حال‌ فردوس کاویانی

در ادامه می‌توانید عکس فردوس کاویانی را ببینید:

آخرین وضعیت از سلامت جسمانی فردوس کاویانی
تازه هایی از فردوس کاویانی

فردوس کاویانی کوثرخیری متولد ۴ مهر ۱۳۲۰ بازیگر ایرانیِ تئاتر، سینما و تلویزیون است. او دانش‌آموختهٔ رشتهٔ بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است که در سال ۱۳۵۰ فارغ‌التحصیل شد.

او بازیگری را از سال ۱۳۴۰ با حضور در نمایش‌های تئاتر آغاز کرد و بازی در سینما را نیز از سال ۱۳۴۹ با فیلم تجاوز به کارگردانی حمید مصداقی شروع کرد. کاویانی بازیگر فیلم‌های مشهور شهر قصه، اجاره‌نشین‌ها، بانو، میکس، سگ‌کشی و نیز سریال‌های محبوب دههٔ ۱۳۷۰ مانند همسران و آژانس دوستی است و آخرین اثر هنری‌اش را با نقش‌آفرینی در نمایشی در سال ۱۳۹۳ اجرا کرد.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *