شهرام شب پره در بیمارستان بستری شد [+ویدیو]

به تازگی، ویدئویی مبنی بر شهرام شب پره در بیمارستان به انتشار رسید که حواشی و بازتاب‌های قراوانی را با خودش در فضای مجازی به همراه داشت.

به تازگی، ویدئویی مبنی بر بیمارستانی شدن شهرام شب پره در فضای مجازی به انتشار رسید که حواشی زیادی را با خودش به همراه داشت که ویدیو شهرام شبپره در بیمارستان را نشان می‌دهد.

بستری شدن شهرام شبپره از مهم‌ترین اخباری بود که در این چند ماه اخیر، درباره این هنرمند و خواننده قدیمی ایرانی به انتشار رسید.

شهرام شب پره در بیمارستان

بیمارستانی شدن شهرام شب پره

شهرام شب پره در بیمارستان
بیمارستانی شدن شهرام شب پره

شهرام شب پره خواننده پاپ لس آنجلسی به خاطر انحراف بینی در بیمارستان بستری شده است. در این ویدئو شهرام شب پره کنار خانم شهره و آقای عباس وفا را می‌بینید. محمد معتمدی با انتشار ویدئویی از شهرام‌ شب‌پره، خواستار فراهم شدن مقدمات لازم برای بازگشت این خواننده به کشور شد.

پس از آنکه سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب در اولین نشست رسانه‌ای خود تأکید کرد که شرایط بازگشت ایرانیان خارج از کشور باید تسهیل شود، محمد معتمدی با انتشار ویدئویی از این خواننده که در آن از آرزوی بازگشت به ایران سخن می‌گوید، خواستار تسهیل در بازگشت این خواننده پیشکسوت شد.

در واکنش به درخواست محمد معتمدی برای فراهم کردن مقدمات بازگشت شهرام شب‌پره ، برخی از هنرمندان کامنت‌هایی را منتشر کرده‌اند، از جمله لیندا کیانی که نوشته است:

ای جان، منم قلبم لرزید این ویدیو رو دیدم.

بستری شدن شهرام شبپره

در ادامه می‌توانید ویدیو شهرام شبپره در بیمارستان را ببینید:

شهرام شب‌پره متولد ۱۷ بهمن ۱٣٢۶ خواننده، ترانه‌سرا، آهنگساز و بازیگر ایرانی است. وی از پیشگامان و یکی از خواننده های محبوب موسیقی پاپ ایرانی است که از دهه ۱۳۴۰ خورشیدی فعالیت هنری خود را آغاز کرد. او از مؤسسان گروه موسیقی بلک کتس بود و پیش از انقلاب علاوه بر انتشار ترانه در چندین فیلم نیز نقش‌آفرینی کرد.

او کار حرفه‌ای خود را به‌عنوان خواننده از تابستان سال ۱۳۴۳ (خورشیدی) و در ۱۷ سالگی از متل قو در سلمان‌شهر در شمال ایران با فعالیت در گروه آغاز کرد. در همان سال، گروه «شورشیان» یا ریبلز را به‌همراه ابراهیم حامدی (ابی) و سیاوش قمیشی تشکیل داد

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *