ویدیو : کسب کمربند قهرمانی جهان توسط تینا آخوندتبار

به تازگی ویدیویی از کسب کمربند قهرمانی جهان توسط تینا آخوندتبار در فضای مجازی فارسی منتشر شده که بسیار جالب و دیدنی می باشد.

اخیرا خبری مبنی بر برنده شدن تینا آخوندتبار در فضای مجازی پخش شده است. گویا برد تینا آخوندتبار در مبارزه بوکس بسیار جذاب و خوشحال کننده بوده است. در ادامه ویدیویی از قهرمانی تینا آخوندتبار خواهید دید.

 کسب کمربند قهرمانی جهان توسط تینا آخوندتبار

 کسب کمربند قهرمانی جهان توسط تینا آخوندتبار
برنده شدن تینا آخوندتبار

فیلم منتشر شده از مبارزه بوکس تینا آخوندتبار و کسب کمربند قهرمانی زنان جهان این ورزشکار زن ایرانی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، تینا آخوندتبار بازیگر ایرانی که مدت ۸ سال است در رشته بوکس زنان فعالیت دارد و تا کنون افتخارات و مقام های جهانی زیادی را کسب کرده در آخرین نبردش توانست با شکست حریف‌ هندی خود کمربند قهرمانى جهان (سازمان UBC) را از آن خود کند.

کاربری در واکنش به قهرمانی تینا آخوند تبار نوشت:

“رویاهاتو دنبال کن، هرچقدر خطرناک بنظر برسه.”

قهرمانی تینا آخوندتبار

در ادامه می‌توانید ویدیویی از برد تینا آخوندتبار در مبارزه بوکس را ببینید:

قهرمانی در بوکس و کسب کمربند جهانی، سرنوشت چهره‌ای است که تا پیش از این به عنوان هنرمند در ایران شناخته می‌شد.

حضور در رشته‌ای که پر از اکت‌های خشونت‌آمیز است، طبیعتا از سوی چهره‌ای که پیش از این عکس او روی بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر و البته فیلم‌های آن روی پرده‌های سینمایی دیده می‌شد، دور از تصور بود. اما تینا آخوندتبار تمام این تصورات را پشت سر گذاشت و حالا در قامت قهرمان جهان شناخته می‌شود.

بازیگر سابق سینمای ایران ناگهان از سال ۱۳۹۴ تصمیم گرفت با دنیای هنر خداحافظی کرده و با حضور در جهان ورزش، کار خود را به صورت حرفه‌ای در رشته‌ای مثل بوکس پیگیری کند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *