توهین زننده و زشت یاسمین پهلوی به یک ایرانی [+ویدیو لو رفته از رقص یاسمین پهلوی]

به تازگی، ویدئویی مبنی بر توهین یاسمین پهلوی به ایرانی ها به انتشار رسیده که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را به همراه داشته است.

در این ویدیوی یاسمین پهلوی و توهین به منتقدش که به تازگی در فضای رسانه حواشی زیادی را به راه انداخت، فیلم توهین کردن یاسمین پهلوی به یک منتقد نشان داده می‌شود که بسیار جالب توجه بود.

در این ویدئوی کوتاه که در یک شبکه ماهواره‌ای پخش شده است، توضیحات توهین های یاسمین پهلوی بیان می‌شود.

توهین یاسمین پهلوی به یک ایرانی

توضیحات توهین های یاسمین پهلوی

فیلم توهین تحقیرآمیز یاسمین پهلوی به ایرانی ها در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای را داشته؛ رضا پهلوی هم حمایتش کرد! فیلم توهین وقیحانه یاسمین پهلوی به مردم ایران در کنار رضا پهلوی که در اینستاگرام منتشر شده است را در ادامه بهمراه ویدئوی رقص یاسمین پهلوی خواهید دید.

توهین یاسمین پهلوی به یک ایرانی
توضیحات توهین های یاسمین پهلوی

به تازگی، فیلم جدیدی از توضیحات یک منتقد منتشر شده که به گفته‌ی خودش، توهین یاسمین پهلوی به مردم ایران و خودش را به همراه داشته است. در این ویدیو که در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده است، یاسمین پهلوی خطاب به یکی از منتقدانش که گفته بود مردم ایران پول گوشت ندارند، و استوری‌های خانواده خودش می‌گوید:

من هر استوری را که بخواهم در صفحه خودم می‌گذارم و شما حق ندارید دخالت کنید.

ویدیوی یاسمین پهلوی و توهین به منتقدش

در ادامه می‌توانید فیلم توهین کردن یاسمین پهلوی به یک منتقد را ببینید:

یاسمین پهلوی با نام اصلی اعتماد امینی، متولد ۴ مرداد ۱۳۴۷، به عنوان همسر رضا پهلوی، عضوی از خاندان پهلوی است. یاسمین پهلوی تحصیلات ابتدایی را در مدرسه کامیونیتی تهران آغاز کرد و با گسترش اعتراضات و وقوع انقلاب ۱۳۵۷ به همراه خانواده‌اش، ایران را ترک کرد.

بیشتر بخوانید:

بدل رضا پهلوی غوغا بپا کرد

خانواده اعتماد امینی در سانفرانسیسکو ایالت کالیفرنیا اقامت گزیدند و یاسمین تحصیلات خود را در دبیرستان نوتردام ادامه داد. او در ۲۲ خرداد ۱۳۶۵ با رضا پهلوی، ولیعهد سابق ایران ازدواج کرد.

یاسمین اعتماد امینی تحصیلات ابتدایی را در مدرسه کامیونیتی تهران آغاز کرد. وی با وقوع انقلاب ۵۷، ایران را ترک کرد و تحصیلات خود را در دبیرستان نوتردام در بلمونت، کالیفرنیا ادامه داد.

یاسمین پهلوی بعد از ازدواج با رضا پهلوی، در سال ۱۹۹۰ مدرک لیسانس علوم سیاسی را از دانشگاه جرج واشینگتن گرفت و در سال ۱۹۹۸ مدرک دکترا در رشته حقوق از دانشگاه جرج واشینگتن دریافت کرد.

در ایران هرکس شادی کند نرمالسازی وضع موجود است اما منتظرالسلطنه‌ها در سرزمین بی‌وطن‌ها مشغول رقص و شادی‌اند. ویدئویی از رقص یاسمین پهلوی (همسر رضا پهلوی) در سفر به اسرائیل در فضای مجازی خبرساز شده را در ادامه می‌توانید ببینید.

 

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *