ویدیو : کل کل محسن کیایی و محسن شریفیان

به تازگی ویدیویی از کل کل محسن کیایی و محسن شریفیان در فضای مجازی فارسی منتشر شده است که حواشی بسیار زیادی را برایش داشته است.

اخیرا ویدیویی از دعوا محسن کیایی و محسن شریفیان در رسانه ها پخش شده است. گویا بحث محسن کیایی و محسن شریفیان بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در ادامه ویدیویی از گفتگو شدید بین محسن کیایی و محسن شریفیان خواهیم دید.

کل کل محسن کیایی و محسن شریفیان

کل کل محسن کیایی و محسن شریفیان
بحث محسن کیایی و محسن شریفیان

صداتو” به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حامد جوادزاده، عنوان تازه‌ترین پروژه غیر داستانی فیلیمو است که جنبه سرگرمی دارد و در حوزه ترکیبی معمایی-موسیقایی منتشر می‌شود. محسن کیایی با یک چهره متفاوت به‌عنوان مجری در «صداتو» حضور دارد و گروه کمک کنندگان این مسابقه که ازچهره‌های نام‌آشنایی همچون شبنم مقدمی، محمد بحرانی، محسن شریفیان، و امیرمهدی ژوله تشکیل شده، قرار است شرکت‌کنندگان را در این مسابقه راهنمایی و کمک کنند.

محسن کیایی بازیگر سینما در واکنش به کاهش وزن شدیدش نوشت: ممنون برای نظراتی که راجب لاغر شدنم‌ میدین ممنون که انقدر مورد توجه شما هستم ولی سلامتی مهمتر از هز چیزیه تلاش می‌کنم با همین شرایط جدید هم مورد توجه و لطف شما باشم .

دعوا محسن کیایی و محسن شریفیان

در ادامه می‌توانید ویدیویی از گفتگو شدید بین محسن کیایی و محسن شریفیان را ببینید:

قالب معمایی-موزیکال این برنامه از مواردی است که آن را با دیگر تولیدات مشابه در این حوزه متفاوت می‌کند. «صداتو» به واسطه همان فضای موزیکال و معمایی که دارد، قرار است اتفاقات بدیع و پرهیجانی را برای مخاطبان و کمک کنندگان مسابقه رقم بزند. تمرکز برنامه بر تنوع موسیقی ایرانی و شرقی باعث شده تا در «صداتو» با طرحی خاص و رنگ و لهجه‌ای تازه مواجه شویم. «صداتو» به زودی در فیلیمو منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *