ویدیو : واکنش معین زد به لفظ جنجالی ش و ژ

به تازگی ویدیویی از واکنش معین زد به لفظ جنجالی ش و ژ در فضای مجازی فارسیی وایرال شده که بسیار دیدنی و جالب می باشد که نظر کاربران را نیز به خود جلب کرد.

اخیرا ویدیویی از گفتگو با معین زد درباره لفظ ش و ژ در فضای مجازی منتشر شده است. در ادامه ویدیویی از حرف های معین زد ب در مورد لفظ ش و ژ خواهیم دید.

واکنش معین زد به لفظ جنجالی ش و ژ

واکنش معین زد به لفظ جنجالی ش و ژ
گفتگو با معین زد درباره لفظ ش و ژ

امروز نیز ویدیویی از حرف های معین زد ب در مورد لفظ ش و ژ در فضای مجازی پخش شده که بسیار جالب است. چندی پیش نیز ویدیویی از توضیحات معین زد خواننده اهل کشورمان در خصوص سختی های مسیر خواننده شدنش در فضای مجازی منتشر شد که بسیار دیدنی بوده است.

معین زندی ملقب به معین زد خواننده پاپ ایرانی که به تازگی مجوز خود را از وزارت ارشاد برای برگزاری کنسرت ها گرفته است، ویدئویی جالب با چالش عکاسی خیابانی منتشر کرده که مورد توجه کاربران قرار گرفت.

گفتگو با معین زد درباره لفظ ش و ژ

در ادامه می‌توانید ویدیویی از حرف های معین زد ب در مورد لفظ ش و ژ را ببینید:

معین زندی متولد 8 آذر 1370 در همدان، خواننده و آهنگساز است. از کارگری به عرصه موسیقی رسید و آنچنان درخشید که در موسیقی تلفیقی پاپ و رپ تمامی نگاه ها رو به خود جلب کرد و حالا در موسیقی ایران می درخشد. او دانشجوی دانشگاه سراسری بود که بعدها مجبور به انصراف شد.

معین زد از ۹ سالگی خواندن را شروع کرد و فعالیت خود را در سن ۱۲ سالگی از سال ۱۳۸۲ در سبک های موسیقی پاپ رپ آغاز نمود. او معتقد است که سبک موسیقی‌اش خاص خودش است. معین زد با سرودن ترانه هایی با مفاهیم و مضمون های اجتماعی و عاشقانه قطعات موسیقیایی را با ملودی هایی از خودش ساخت و در فضای مجازی منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *