مسئولیت جدید بهرام رادان ؛ جایگاه آن در جامعه صنفی تهیه کنندگان

جامعه صنفی تهیه کنندگان از مسئولیت جدید بهرام رادان گفت. بهرام رادان که به تازگی به فعالیت در حرفه تهیه کنندگی مشغول است، سمت جدیدی را از آن خود کرده است.

بهرام رادان متولد 8 اردیبهشت سال 1358 است. او به حرفه بازیگری و به تازگی نیز تهیه کنندگی مشغول است. رادان فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم شور عشق در سال 1379 آغاز کرد و برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های شمعی در باد و سنتوری موفق به کسب دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر شد.

او برای تهیه‌کنندگی فیلم تاثیرگذار علفزار نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم شد. رادان از سال 1400 تا 1402، ناصرالدین‌شاه را در سریال عاشقانه جیران به تصویر کشید و طرفداران را بار دیگر مجذوب خود کرد. جامعه صنفی تهیه کنندگان با اعلام مسئولیت جدید بهرام رادان بار دیگر او را بر سر زبان‌ها انداخت.

بیشتر بخوانید:

رونمایی بهرام رادان از دخترش در اینستاگرام که مانند پرنسس است

مسئولیت جدید بهرام رادان

جایگاه آن در جامعه صنفی تهیه کنندگان 

شغل جدید بهرام رادان
شغل جدید بهرام رادان

جامعه صنفی تهیه‌کنندگان سینما اخیرا انتخاباتی را برگزار کرده که براساس آن سید ضیاء هاشمی به عنوان رئیس هیئت مدیره و سیدجمال ساداتیان به عنوان نایب رئیس انتخاب شدند.

ساداتیان گفت از مسئولیت تازه بهرام رادان رونمایی و اعلام کرد: در این انتخابات عبدالله علیخانی به عنوان مسئول امور مالی و بهرام رادان نیز در جایگاه سخنگوی هیئت مدیره انتخاب شدند.

رادان در چند سال اخیر در کنار بازیگری به طور جدی تهیه‌کنندگی را آغاز کرده و فیلم‌های “گربه سیاه” و “علف‌زار” از آثار پرطرفدار و موفق این هنرمند توانا هستند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *