ببینید: تیپ جدید نیوشا ضیغمی غوغا به پا کرد! +[احساساتی شدن نیوشا ضیغمی وسط باغ وحش]

عکسی از تیپ جدید نیوشا ضیغمی در فضای مجازی و اینستاگرام منتشر شده است، که خانم بازیگر با یک رنگ جذاب زرد استایل خود را ست کرده است.

به تازگی تصویری از تیپ جدید نیوشا ضیغمی بازیگر منتشر شده است که بازتاب فراوانی را در پی داشته است. در ادامه مطلب با خبر استایل جدید نیوشا ضیغمی همراه ما بمانید.

تیپ جدید نیوشا ضیغمی

عکس جدید نیوشا ضیغمی

به گزارش منابع خبری:

اخیرا تصویری از استایل زرد نیوشا ضیغمی بازیگر خوب ایرانی منتشر شده است که به شدت وایرال شد. در ادامه می‌توانید جدید ترین عکس نیوشا ضیغمی را مشاهده کنید:

تیپ جدید نیوشا ضیغمی
تیپ جدید نیوشا ضیغمی

بیشتر بخوانید:

ببینید: تیپ خاص نیوشا ضیغمی درحال پختن نذری! +[اولین واکنش نیوشا ضیغمی به جدایی از همسرش]

ببینید: تیپ جدید نیوشا ضیغمی با کت آبی جذاب + [استایل کردی نیوشا ضیغمی در سنندج]

احساساتی شدن نیوشا ضیغمی وسط باغ وحش

اخیرا ویدیویی از حرکت دیدنی نیوشا ضیغمی در باغ وحش در فضای مجازی منتشر شده است. گویا او با انتشار ویدیویی از لایو نیوشا ضیغمی وسط باغ وحش نشان داد که علاقه بسیاری به حیوانات دارد. در ادامه ویدیویی از نیوشا ضیغمی در حیات وحش خواهیم دید.

احساساتی شدن نیوشا ضیغمی وسط باغ وحش
حرکت دیدنی نیوشا ضیغمی در باغ وحش

اخیرا تصاویر و ویدیویی از تفریح عجیب و ترسناک نیوشا ضیغمی، بازیگر سینما و تلویزیون و دخترش لنا در باغ‌وحش صفادشت منتشر شد.

اولین تجربه نیوشا ضیغمی در تلویزیون بود که با یک سریال فاخر کار هنری اش را به صورت کاملا حرفه ای آغاز کرد. پس از بازی در این سریال برای بازی در فیلم تردست به کارگردانی محمد علی سجادی انتخاب شد و اولین فیلم سینمایی اش را تجربه کرد.

لایو نیوشا ضیغمی وسط باغ وحش

در ادامه می‌توانید ویدیویی از نیوشا ضیغمی در حیات وحش را ببینید:

نیوشا ضیغمی فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی است. همسر نیوشا ضیغمی از تاجران نقره می باشد. نیوشا ضیغمی با رفتن به کلاس های بازیگری کانون سینماگران کار هنری و بازیگری حرفه ای را آغاز کرد.

سپس توسط همین موسسه به مسعود جعفری جوزانی برای بازی در سریال در چشم باد معرفی شد. او در این سریال نقش یک دختر روستایی را بازی کرد. نیوشا ضیغمی عکسی به همراه دخترش در کنار مزار پدرش به اشتراک گذاشته که نظر کاربران را به خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تیپ جدید نیوشا ضیغمی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *