حمید گودرزی در واکنش به پدر شدن آلپاچینو ؛ اولین تصویر از نور الفلاح بعد از زایمان

ال پاچینو در ۸۳ سالگی فرزند آورد. حمید گودرزی در واکنش به پدر شدن آلپاچینو باعث بازتاب گسترده در فضای مجازی شد.

حمید گودرزی در واکنش به پدر شدن آلپاچینو در سن 83 سالگی نوشت :

ماشالا پدر شدنت هم مثل بازیگریت قویه 😂

به گزارش فیگار، پس از بازتاب خبر پدر شدن رابرت دنیرو شایعـاتی مبنی بر بارداری دوست‌دختر آلپاچینو ۸۲ ساله نیز در بین رسانه‌ها منتشر شد.

حمید گودرزی در واکنش به پدر شدن آلپاچینو

اولین تصویر از نور الفلاح بعد از زایمان

رسانه خبری تی‌ام‌زی ساعاتی قبل با انتشار مطلبی به نقل از مدیر برنامه‌های ستاره‌ی سینمای هالیوود «آلپاچینو» خبر بارداری «نور الفلاح» ۲۹ ساله را تایید کرد:

“شایعات اخیر حقیقت دارد، نور در ماه هشتم از بارداری است و آن‌ها بی‌صبرانه منتظر به دنیا آمدن فرزندشان هستند.

آلپاچینو و نور الفلاح اولین بار در سال ۲۰۲۲ باهم در انظار عمومی دیده‌ شدند، نور هنرپیشه و در حال حاضر معاون بخش «Lynda Obst» در شرکت «سونی» است. نور قبلا با ستاره موسیقی راک «میک جگر» ۷۹ ساله و میلیـ‌ـ‌ونر ۶۹ ساله فرانسوی «نیکولاس برگرونن» رابطه داشت است.

آلپاچینو نیز دارای ۳ فرزند از رابطه‌های قبلی خود یعنی «بورلی دی‌انگلو» و «ژان تارنت» است. فرزند ارشد او ۳۳ ساله و دو فرزند دیگر او ۲۲ ساله هستند.

خبر پدر شدن ال پاچینو در۸۳ سالگی در حالی سروصدا به‌پا کرده است که رابرت دنیرو دو هفته پیش خبرهفتمین فرزندش، توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده بود. پاچینو در هشتاد و سه سالگی باورنکرده که دوست دختر بیست و نه ساله‌اش را باردار کرده است از این رو برای اطمینان درخواست آزمایش DNA کرده است.

پدر شدن ال پاچینو در ۸۳ سالگی

ال پاچینو در ۸۳ سالگی پدر می شود

آل پاچینو و نور الفلاح سه شنبه شب بعد از تولد فرزندشان در یکی از مکان‌های مشهور، هتل Sunset Tower در غرب هالیوود دیده شدند. این اتفاق کمتر از یک هفته پس از تولد پسرشان، رومن پاچینو رخ می‌دهد. این عکس را در ادامه ببینید:

اولین تصویر از بارداری و شکم بر آمده نور الفلاح زن آل پاچینو در 83 سالگی را دیدید. نور الفلاح یک زن جوان کویتی بلاگر است که دو سال پیش نامزدی‌اش را با بازیگر پیر هالیوود علنی کرد.

ال پاچینو در ۸۳ سالگی پدر می شود
سر پیری و معرکه‌گیری ؛ آل پاچینو پدر شد! [+عکس همسر جوان او]
پاچینو یک پسر ۳۳ ساله ازیان تارانت و یک دوقلوی ۲۲ ساله از بورلی دآنجلو، ازدواج‌های قبلی‌اش دارد و حال منتظر چهارمین فرزند خود از نور الفلاح بیست و نه ساله است.

پدر شدن ال پاچینو در ۸۳ سالگی  همان‌قدر حیرت آور است که محاسبه اختلاف سنی ال پاچینو و فرزند جدیدش به گونه‌ای است که این بازیگر محبوب باید صد سال زندگی کند تا پسرش دیپلمش را بگیرد!

نور الفلاح کیست

صبح نورالفلاح عضو یکی از خانواده‌های ثروتمند کویتی-آمریکایی است. ازاوایل پاندمی، نزدیک به یک سال پیش گزارش شده بود که الفلاح با ال پاچینو قرار می‌گذارد. پیش ازاین نور الفلاح با میک جگر ۷۹ ساله و نیکلاس برگروئن میلیاردر ۶۱ ساله قرار گذاشته و همچنین با کلینت ایست‌وود ۹۳ ساله نیز دیده شده‌است.

لازم به توضیح است که ال پاچینو در سال ۲۰۱۴ در مورد پدربودن با نیویورکر صحبت کرده است که داشتن فرزند حس غریب و گمشد‌ه‌ای از زمانی که پدرش، او و مادرش را در کودکی ترک کرد، با وخود داشت است و همچنین تاکید بر حس پدر بودن می‌گوید:

آگاهانه می‌دانستم که نمی‌خواهم مانند پدرم باشم. من سه فرزند دارم و در قبال آنها مسئولم، من بخشی از زندگی آنها هستم وقتی من نیستم، برای من و آنها ناراحت کننده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *