شوخی سامان درخشانی با ازدواج بهرام رادان و گلزار

پس از شوخی‌های فراوان سام درخشانی به گلزار، حالا او در واکنشی جنجالی، شوخی سامان درخشانی با ازدواج بهرام رادان و گلزار را انجام داد.

توییت سام درخشانی به مد شدن عقد آریایی بین هنرمندان خبرساز شد. بعد از واکنش‌ها و تیکه‌هایی که سام درخشانی به محمدرضا گلزار انداخت، کاربران زیادی منتشر شوخی سام درخشانی با عقد اریایی هم بودند. حال که دیگر محمدرضا گلزار تنها نیست و بهرام رادان هم به او در این جریان اضافه شده است.

شوخی سامان درخشانی با ازدواج بهرام رادان و گلزار

توییت سام درخشانی مراسم عقد آریایی

در ادامه می‌توانید شوخی سامان درخشانی با ازدواج بهرام رادان و گلزار را ببینید:

شوخی سامان درخشانی با ازدواج بهرام رادان و گلزار
شوخی سامان درخشانی با ازدواج بهرام رادان و گلزار

سام درخشانی به مراسم عقد بهرام رادان و محمدرضا گلزار واکنش نشان داد , ‘tj:

آقا قبول نیست. بعد محرم دوباره عقد می‌کنم. زمان ما “تورو از بین همه خوبان برگزیدم” نبود. تا الان بهرام از همه بهتر اجرا کرد.

سام درخشانی در خصوص عقد اریایی هنرمندان گفت:

بعد محرم دوباره عقد می‌کنم! تا الان بهرام رادان از همه بهتر بوده.

تاریخ برگزاری مراسم عقد آریایی سام درخشانی مشخص شد
تاریخ برگزاری مراسم عقد آریایی سام درخشانی مشخص شد

به تازگی، حواشی زیادی بر اساس طعنه سام درخشانی برای محمدرضا گلزار تحت عنوان طعنه زدن سام درخشانی برای گلزار به انتشار رسیده که حواشی و جنجال‌های زیادی برپا کرده است. تیکه انداختن سام درخشانی برای استوری گلزار یکی از اتفاقاتی بود که بازتاب گسترده‌ای داشت.

طعنه سام درخشانی برای محمدرضا گلزار

سام درخشانی که با استوری‌های جنجالی و جذاب خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام حواشی زیادی را به وجود آورده بود، حالا محمدرضا گلزار را متهم به سرقت جوک‌های خود کرد. سام درخشانی، که با دیدن استوری رضا گلزار یک استوری گذاشت و با طعنه گفت:

سام استوری، شعبه دیگری ندارد. فقط گلوگاه.

سام درخشانی که مدتی با استوری جوک‌هایش سوژه‌ی مخاطبان در فضای مجازی شده است به این عمل گلزار با انتشار یک استوری واکنش نشان داد.

تاریخ برگزاری مراسم عقد آریایی سام درخشانی مشخص شد
طعنه سام درخشانی برای محمدرضا گلزار, تاریخ برگزاری مراسم عقد آریایی سام درخشانی مشخص شد

طعنه زدن سام درخشانی برای گلزار

در ادامه می‌توانید تیکه انداختن سام درخشانی برای استوری گلزار را ببینید:

تاریخ برگزاری مراسم عقد آریایی سام درخشانی مشخص شد
تیکه انداختن سام درخشانی برای استوری گلزار

تیکه جنجالی سام درخشانی به محمدرضا گلزار

سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 31 تیرماه سال 1354 اهل تهران است.سام درخشانی فرزند اول خانواده است، پدر مرحومش مغازه دار و مادرش خانه دار بود. یک برادر به نام شهریار و یک خواهر هم به نام پانته آ دارد که نقاش است.

بیشتر بخوانید:

محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ بازیگر و خواننده ایرانی است. او در سال ۱۳۸۵ دریافت‌کننده بیشترین دستمزد در بین بازیگران ایرانی بود. او یکی از گران‌ترین بازیگران ایران است. محمدرضا گلزار در خرداد ماه سال ۱۴۰۲ ازدواج خود را با آیسان آقاخانی علنی کرد.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


One thought on “شوخی سامان درخشانی با ازدواج بهرام رادان و گلزار

  1. خرسه که خودش این رو نوشته ولی باید از برخی آدمها بترسه چون اونقدر توانایی ها و قدرت و اعتماد به نفس بالایی دارند که بی محابا و هر جور که می خوان با هر خرسی مواجه میشن چون خودشون خوب می دونن توانایی دریدن و نابود کردن و مواجه با هر خرسی رو دارند !!! خرسه در مواجه با برخی آدمها باید واقعا بترسه ! چون برخی آدمها شکارچی خرس هستند اصلا دربدر دنبال خرس می گردند که بکشند !
    خورد و له کردن و نابود کردن خرس ها برای برخی آدمها واقعا کاری نداره به خاطر همین بی محابا و بی ملاحظه با هر خرسی مواجه میشن ولی متاسفانه اون خرسه حیوانه و این رو نمی فهمه !!
    اون خرسه حیوانه نمی تونه درک درست و کاملی از انسانها داشته باشه !!!
    اصلا برخی آدمها شکارچی ها و نابودگران قابلی هستند اصلا برای نابود کردن خرس ها ساخته و پرداخته شده اند و آموزش دیده اند ! اصلا برخی آدمها در مواجه با خرس ها منتظر عکس العملی از سمت خرس ها هستند تا خرسه خودی نشون بده تا خرسه رو نابود و ساقط کنن!
    ولی خوب اون خرسه و حیوانه وتفاوت بین انسانها رو نمی فهمه !!! اون خرسه و حیوانه ونمی تونه درک درست و کاملی از انسانها داشته باشه !! بیچاره خرسه !!!
    وحشی گری خرس یه چیز است اما توانایی های برخی انسانها واقعا یه چیز دیگه است !!
    اون خرسه و گول هیکلش رو می خوره ولی نمی فهمه یه آدم با یه گلوله دو سانتی متری که به مغزش شلیک می کنه می تونه در عرض چند ثانیه از پا درش بیاره !!
    اون خرسه نمی فهمه که برخی آدمها معطل می کنند و فرصت می دهند و شرایطی رو فراهم می کنند تا بهتر در تیررسشون قرار بگیره !

    اون یه حیوانه و نمی تونه ارزیابی درستی از بلاهایی که آدمها می تونن سرش بیارن داشته باشه !
    پدر پدربزرگ خودم شکارچی خرس بوده !

    بدتر از حیوانات آدمهای ضعیفی هستند که در واقع خرس نیستند و هیچ شباهتی به خرس ندارند ولی خودشون رو جای خرس جا می زنند تظاهر به خرس بودن می کنند که بعداً تحت عنوان خرس خطاهایی که در رابطه با دیگران انجام می دهند رو به عنوان خرس توجیه کنند ! همون جوری که سام گفته در یک شعبه خودشون رو خرس جا می زنند و دریک شعبه ی دیگه خودشون رو انسان جا می زنند ! جالب ترین قسمتش اینجاست که پیش خودشون فکر می کنند خیلی زرنگ هستند و آدم روبرویی شون متوجه نیست دارن چه غلطی می کنند ! زرنگ تر از اونها همون آدم روبرویی هست که خودش رو به ندیدن و ندانستن می زند و خیلی خوب ارزیابی و بررسی شون می کنه تا سر فرصت مناسب حساب به اصطلاح خرس رو برسه ! و نقاب خرس رو برمیداره !!! آخه خودشون نمی فهمند وشعورشون نمی‌رسه که تفاوت بین انسان و خرس چقدر راحت هست و به سادگی در نگاه اول قابل تشخیص و پیگیری هست !!!!

    شاعرگفته :
    دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر
    کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست

    شاعر گفته ملولم !
    شاعر گفته از انسانیت انسانها ناامیدم و غمگینم ! آرزو و رویای انسان را دارم !
    نگفته ناتوانم یا ترسیده ام ! نگفته قدرتی ندارم نگفته قدرت نابود کردن دیو و دد را ندارم ! نگفته قدرت پرواز ندارم !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *