عکس جدید از لادن طباطبایی در آغوش احسان کرمی + تصویر لادن طباطبایی و دخترش سها در سازمانی در آمریکا

لادن طباطبایی که سال‌ها است از ایران مهاجرت کرده است، عکسی را از خود و دخترش به اشتراک گذاشته است. عکس لادن طباطبایی و دخترش سها را ببینید.

سیده لادن طباطبایی در تاریخ 9 اردیبهشت سال 1350 در تهران به دنیا آمد. او بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران بود. طباطبایی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران در رشته تئاتر فارغ‌التحصیل شد.

او با بازی در آثار مختلفی که میان مخاطبان بسیار محبوب و خاطره انگیز شد، توانست موفق به دریافت جوایز متعددی در سینما و تئاتر شود. در ادامه لادن طباطبایی و دخترش سها را مشاهده خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:

تصویری از لادن طباطبایی در کنار عکاسش

لادن طباطبایی و دخترش سها

لادن طباطبایی بازیگر تلویزیون که دختر 9 ساله‌اش سها به اوتیسم مبتلاست چند سالی است به عنوان عضو فعال انجمن اوتیسم در ایران فعالیت های گسترده ای در این رابطه انجام می‌دهد.

لادن طباطبایی و سها دخترش
لادن طباطبایی و سها دخترش

در تصویر بالا لادن طباطبایی با دخترش سها را در آمریکا مشاهده می‌کنید. از آثار لادن طباطبایی می‌توان به آدم آهنی، سوت پایان، زن‌ها فرشته‌اند، خاطره، حکم، خوهران غریب و ازدواج به سبک ایرانی اشاره کرد.

لادن طباطبایی در تاریخ 17 شهریور 1391 بود که لادن طباطبایی در برنامه هفت اعلام کرد، قصد دارد برای همیشه از سینما و تلویزیون خداحافظی کند.

او در سال 1394 به همراه دخترش که بیماری اوتیسم مبتلا است به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد. لادن طباطبایی هم‌اکنون ساکن ایالات متحده است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *