ببینید : ویدیو وایرال شده از پشت صحنه سریال نیوکمپ

به تازگی ویدیو وایرال شده از پشت صحنه سریال نیوکمپ در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که جزء پربازدید ترین ها از سوی کابران قرار گرفته است.

اخیرا پربازدیدترین ویدیو از پشت صحنه سریال نیوکمپ در رسانه ها پخش شده که خنده های حسن معجونی در این ویدیو بسیار جالب و دیدنی می‌باشد.

ویدیو وایرال شده از پشت صحنه سریال نیوکمپ

ویدیویی تماشایی از پشت صحنه سریال نیوکمپ

نیوکمپ سریال جدید نمایش خانگی به کارگردانی منوچهر هادی است. سریال نیوکمپ با لینک مستقیم و تمامی قسمت ها رایگان از تلگرام، فیلیمو، فیلمنت و زردفیلم قرار گرفت. این سریال با ژانر کمدی و حضور بازیگران محبوبی همچون حامد آهنگی، ایمان صفا و بهرام افشاری است.

حامد آهنگی، فرزاد فرزین، ایمان صفا، حسن معجونی، اکبر عبدی، بهشاد شریفیان بهاره افشاری، لیلا اوتادی، حمید گودرزی، گیتی قاسمی، لادن ژاوه وند و ملیکا شریفی نیا از بازیگران این سریال هستند.

ویدیو وایرال شده از پشت صحنه سریال نیوکمپ
خنده دار ترین ویدیو از پشت صحنه سریال نیوکمپ

پربازدیدترین ویدیو از پشت صحنه سریال نیوکمپ

در ادامه می‌توانید خنده دار ترین ویدیو از پشت صحنه سریال نیوکمپ را ببینید:

داستان یک خانواده است که بر سر مشکلی، دچار بحران مالی بزرگ شده‌اند. پسر خانواده، برای حل این بحران و جور کردن پول مورد نیاز، از طریق سایت شر‌ط‌بندی، روی بازی مساوی ایران با آرژانتین شرط می‌بندد.

در طول این بازی 90 دقیقه‌ای همه چیز خوب و طبق خواسته آن‌ها پیش می‌رود و نتایج امیدوارکننده است، تا زمانی‌که در دقیقه 91 بازی، لیونل مسی، به دروازه ایران گل می‌زند و بازی را از حالت مساوی خارج می‌کند. پس از این گل مسی، اوضاع به هم می‌ریزد و ماجراهای جدیدی آغاز می‌شود.

ویدیویی تماشایی از پشت صحنه سریال نیوکمپ

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *