هم‌جنسگرا نبودن تایلر جیمز ویلیامز حقیقت دارد؟

به تازگی تکذیب تایلر جیمز ویلیامز به شایعه گرایش جنسی اش جنجال به پا کرد. در ادامه به جزئیات شایعه همجنشگرا بودن تایلر جیمز ویلیامز می‌پردازیم.

«تایلر جیمز ویلیامز» بازیگر سریال «ابتدایی ابت» (Abbott Elementary) پیامی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته و از شایعه همجنسگرا بودنش گفته است. او تأکید می‌کند که همجنسگرا نیست و گمانه‌زنی مردم پیرامون گرایش جنسی یک فرد ممکن است سلامت روان او را به خطر بیندازد. در ادامه همراه ما بمانید تا به تکذیب سریال Abbott Elementary شایعه گرایش جنسی اش بپردازیم.

تکذیب تایلر جیمز ویلیامز به شایعه گرایش جنسی اش

تکذیب تایلر جیمز ویلیامز به شایعه گرایش جنسی اش
تکذیب سریال Abbott Elementary شایعه گرایش جنسی اش

ویلیامز در اینستاگرام نوشت:

«معمولاً در مورد چنین مسائلی حرف نمی‌زنم، اما احساس می‌کنم که این بحث مهم‌تر از من است. همجنسگرا نیستم، اما فکر می‌کنم فرهنگ تلاش برای «کشف» یک نوع ویژگی پنهان یا رفتار فردی خودداری که ندانسته «افشا» می‌کند خیلی خطرناک است.»

«بازبینی افراطی رفتار یک فرد برای «مچ‌گیری» از آنان مستقیماً باعث اضطرابی می‌شود که بسیاری از دگرباش یا زیرسؤال‌برنده دگرباشی حس می‌کنند وقتی که می‌ترسند با حقیقت خودشان کنار بیایند. مبتذل‌ترین بحث‌ها و تفاسیر را در فضایی کمتر امن برای برادران و خواهران همجنسگرا و افرادی که ممکن است ابهاماتی داشته باشند به وجود می‌آورد.»

شایعه همجنشگرا بودن تایلر جیمز ویلیامز

این بازیگر ۳۰ ساله اضافه می‌کند:

«از طرفی این کهن‌الگو را تقویت می‌کند که بسیاری از مردان دگرجنسگرا باید تحت شرایطی زندگی کنند که اغلب غیرواقعی و کمتر آزاد است و بیان فردی را محدود می‌کند.»

ویلیامز می‌گوید از جایگاهش برای از بین بردن چنین کهن‌الگوهایی استفاده می‌کند:

«و آنچه ممکن است یک گفت‌وگوی بی‌خطر و طنزآمیز به نظر برسد در واقع پیامی خطرناک ارسال می‌کند به آن‌هایی که با مشکلات واقعی دست به گریبانند. من حاضر نیستم ناخواسته به فرستاده شدن چنین پیامی کمک کنم.»

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *