انتقاد تند مهران مدیری از فیلم های رضا عطاران + ماجرای دعوای رضا عطاران و امیر جعفری

چندی پیش، ویدئوهایی از انتقاد تند مهران مدیری از فیلم های رضا عطاران و ماجرای دعوای رضا عطاران و امیر جعفری به انتشار رسیده جنجال آفرید.

اخیرا خبری مبنی بر واکنش تند مهران مدیری نسبت به فیلم های رضا عطاران در فضای مجازی حاشیه ساز شده است. گویا سخنان عجیب مهران مدیری از فیلم و سریال های رضا عطاران بسیار عجیب و مورد انتقاد کابران قرار گرفت.

انتقاد تند مهران مدیری از فیلم های رضا عطاران

انتقاد تند مهران مدیری از فیلم های رضا عطاران
واکنش تند مهران مدیری نسبت به فیلم های رضا عطاران

اخیرا ویدیو قدیمی از مهران مدیری لو رفته که انتقادات شدیدی از رضا عطاران و فیلم هایش کرده است. چندی پیش نیز «محسن علی‌اکبری» تهیه‌کننده سینما و تلویزیون ایران، درباره انتشار خبری به نقل از او مبنی بر پیشنهاد دریافت معاش ملیاردی از سوی «رضا عطاران» و «مهران مدیری» برای بازی در فلم سینمایی «وکیل مدافع»، گفت:

“ماجرا اینطور نبود؛ ما به اتفاق کارگردان‌های سریال «وکیل مدافع» نزد آقایان مدیری و عطاران رفتیم که به ترتیب مصروف کار در سریال های «هیولا» و «زیرنظر» بودند. وی ادامه داد: اتفاقاً زمانی که به دیدارشان رفتیم، بسیار متواضع و حرفوی با ما برخورد کردند اما با توجه به اینکه مصروفیت دیگری داشتند، امکان همکاری میسر نشد؛ چون زمان شروع کارها یکسان بود. بناءً اصلاً بحث دستمزد بین ما و این عزیزان مطرح نشد و دلیل عدم همکاری فقط تداخل زمانی پروژه‌ها بود.”

بیشتر بخوانید:

حمله کارشناس صدا و سیما به فیلم رضا عطاران

انتقاد صداوسیما از فیلم جدید رضا عطاران در نمایش خانگی

واکنش تند مهران مدیری نسبت به فیلم های رضا عطاران

در ادامه می‌توانید ویدیویی از سخنان عجیب مهران مدیری از فیلم و سریال های رضا عطاران را ببینید:

رضا عطاران متولد۲۰ اردیبهشت ماه سال ۱۳۴۷ در شهر مشهد استان خراسان رضوی، هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون، کارگردان، فیلمنامه نویس و خواننده ایرانی است که فعالیت هنری خود را از اوایل دهه ۶۰ و با تئاتر در شهر مشهد آغاز کرد و با نقش آفرینی در مجموعه‌های طنز تلویزیونی «پرواز ۵۷» و «ساعت خوش» به کارگردانی مهران مدیری به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید:

تیزر سریال دفتر یادداشت رضا عطاران + تاریخ انتشار

بیوگرافی بازیگران سریال دفتر یادداشت با بازی رضا عطاران و حسن معجونی

ماجرای دعوای رضا عطاران و امیر جعفری

خبری که چند روزی است مبنی بر دعوای رضا عطاران و امیر جعفری در فضای مجازی به انتشار رسیده است، در سکانسی از فیلم مدنظر است که برخی از روزنامه‌های ایرانی، از این خبر شایعه درست کردند و با خبر دعوای این دو هنرمند، این خبر را بازنشر کردند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *