ویدیو : دیدار عاشقانه امیر مقاره از طرفدار مریضش در بیمارستان

اخیرا ویدیویی از دیدار عاشقانه امیر مقاره از طرفدار مریضش در بیمارستان در فضای مجازی پخش شده که این حرکت او از سوی بسیاری از مخاطبین تحسین شده است.

به تازگی خبر مبنی بر سورپرایز داغ امیر مقاره برای یک دختر بیمار در فضای مجازی منتشر شده است. گویا شوکه شدن دختر جوان از اقدام خواننده ماکان بند بسیار زیبا بوده است.

دیدار عاشقانه امیر مقاره از طرفدار مریضش در بیمارستان

دیدار عاشقانه امیر مقاره از طرفدار مریضش در بیمارستان
شوکه شدن دختر جوان از اقدام خواننده ماکان بند

امیر مقاره، خواننده گروه «ماکان بند» امروز با حضور در بیمارستان یکی از طرفداران پروپا قرصش که در بستر بیماری است را سورپرایز کرد.

چندی پیش امیر مقاره خواننده «ماکان بند» با انتشار این استوری تلویحا از محدودیت های جدید برای این گروه از سوی «کمیته پیگیری وضعیت چهره ها» پرده برداشت.
در روزهای گذشته لیست هفت نفره جدیدی در حال دست به دست شدن در بین اهالی موسیقی است که بار دیگر ممنوع الکار و ممنوع الخروج شده اند.
این در شرایطی ست که تعداد زیادی از این هفت نفر، جزو اولین خواننده های بودند که پس از «خواهش وزیر ارشاد» برای شروع کنسرت ها، در تهران روی صحنه رفتند و مشخص نیست چه عاملی باعث ممنوعیت مجدد آنها شده است.

سورپرایز داغ امیر مقاره برای یک دختر بیمار

در ادامه می‌توانید ویدیویی از شوکه شدن دختر جوان از اقدام خواننده ماکان بند را ببینید:

امیر مقاره، خواننده گروه «ماکان بند» امروز با حضور در بیمارستان یکی از طرفداران پروپا قرصش که در بستر بیماری است را سورپرایز کرد. امیر مقاره متولد 3 دی 1374 در تهران ، خواننده ماکان بند و بازیگر است.

امیر مقاره مقطع دیپلم بیشتر درس نخواند اما با سرودن شعر کارش را شروع کرد، سپس با آهنگسازی و خوانندگی در گروه «ماکان بند» به اوج شهرت رسید. امیر مقاره از نوجوانی بصورت جدی با نوشتن شعر فعالیت‌اش را شروع کرد تا اینکه بصورت کاملا خود آموز مشغول یادگیری نواختن ساز «گیتار» شد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *