عکس : حاشیه جدید برای زندگی خانواده رونالدو ؛ من مشکلی با زن دوم رونالدو بودن ندارم!!!

به تازگی عکسی از زنی در رسانه پخش شده که حاشیه جدید برای زندگی خانواده رونالدو را برایشان ایجاد کرده است. این زن گفته من مشکلی با زن دوم رونالدو شدن ندارم.

اخیرا شایعات عجیبی از خانواده کریستیانو رونالدو در فضای مجازی مبنی بر زن دوم رونالدو پخش شده است. گویا خبری جنجالی درباره خانواده کریستین رونادو مبنی بر زن دومش از آن جایی شروع شد که شیلا سبت مدل زیبای بحرین در شبکه های مجازی گفته است مشکلی با همسر دوم رونالدو بودن را ندارم بلکه آرزوم می‌باشد.

حاشیه جدید برای زندگی خانواده رونالدو

حاشیه جدید برای زندگی خانواده رونالدو
شایعات عجیبی از خانواده کریستیانو رونالدو پخش کرد

شیلا سبت ملکه زیبایی ۳۳ ساله بحرینی گفته است مایل است رونالدو را از نزدیک ببیند و با او ازدواج کند. این مدل زیبا می گوید:

“من هیچ اعتراضی به ازدواج با ستاره فوتبال، کریستیانو رونالدو ندارم. من اعتراف می‌کنم حتی اگر همسر دوم رونالدو هم شوم با زندگی کنار یک زن دیگر مشکلی ندارم. من آرزو دارم همسر رونالدو باشم و امیدوارم به حقیقت بپیوندد.”

خبری جنجالی درباره خانواده کریستین رونادو مبنی بر زن دومش

در ادامه می‌توانید تصویری از زنی که شایعات عجیبی از خانواده کریستیانو رونالدو پخش کرده را ببینید:

حاشیه جدید برای زندگی خانواده رونالدو
خبری جنجالی درباره خانواده کریستین رونادو مبنی بر زن دومش

تحسین و عشق عمیق کریستیانو رونالدو نسبت به مادرش، ماریا دولورس دوس سانتوس آویرو (Maria Dolores dos Santos Aveiro)، حقیقتا جالب توجه است. او از نزدیک شاهد فداکاری‌هایی بود که مادرش هنگام بزرگ کردن او انجام می‌داد و هرگز اهمیت رابطه خود و مادرش را فراموش نمی‌کند.

به عنوان یک مادر مجرد، ماریا آویرو به طور خستگی ناپذیری برای تأمین مخارج خانواده‌اش تلاش می‌کرد. او اغلب بدون خوردن غذا ساعت‌های طولانی کار می‌کرد تا اطمینان حاصل کند که رونالدو هرگز به چیزی نیاز ندارد. رونالدو به خوبی از فداکاری هایی که مادرش برای او کرده آگاه است و اذعان می‌کند که بدون حمایت، راهنمایی و کار سخت او، امروز در جایی که هست نبود.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *