ویدیو : گیر دادن به میرسلیم در نجف ؛ فرق 206 با لندکروزر چیه؟

به تازگی ویدیویی پر حاشیه از گیر دادن به میرسلیم در نجف منتشر شده است. این کاربر در نجف اشرف از میرسلیم میپرسد؟ فرق 206 با لندکروزر چیه؟

اخیرا ویدیویی از گفتگو عجیب با میرسلیم در نجف اشرف در رسانه‌‎های مجازی پخش شده است. گویا رویارویی میرسلیم با مردم در حرم امام علی بسیار عجیب میباشد و بحث داغی را در بین کاربران شبکه های اجتماعی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

ویدیو : پاسخ عجیب میرسلیم درباره پرویز پرستویی

گیر دادن به میرسلیم در نجف

گیر دادن به میرسلیم در نجف
رویارویی میرسلیم با مردم در حرم امام علی

واکنش ها به صحبت های حاشیه ساز مصطفی میرسلیم درباره عدم تفاوت خودرو پژو ۲۰۶ با لندکروز، به تازگی ویدیویی منتشر شده که در آن فردی در نجف از او در مورد تفاوت لندکروز و ۲۰۶ می‌پرسد که پاسخ میرسلیم بار دیگر دستمایه شوخی و کنایه های کاربران شبکه های اجتماعی شده است.

در این ویدیو اخیر که گفته شده محل آن نجف است، دیده‌ می‌شود که فردی به‌طور اتفاقی میرسلیم را می‌بیند و در واکنش به این مناظره از او در مورد صحبت‌هایش درباره عدم تفاوت میان «تویوتا لندکروز و پژو۲۰۶» توضیح می‌خواهد که میرسلیم می‌گوید:

“روشن نیست برای شما؟ هر دو وسیله نقلیه هستند، یکی به درد شهر می‌خورد و دیگری به درد خارج از شهر.”

گفتگو عجیب با میرسلیم در نجف اشرف

در ادامه می‌توانید ویدیویی از رویارویی میرسلیم با مردم در حرم امام علی را ببینید:

صحبت های میرسلیم در این باره تاکنون بارها و بارها در شبکه های اجتماعی و رسانه‌ها مورد سوال قرار گرفته است و بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار تصاویری از تصادف این دو خودرو، تفاوت ایمنی آن‌ها را به این نماینده مجلس متذکر شدند.

این نماینده مجلس پیش‌تر هم در مصاحبه‌ای در پاسخ به منتقدان خود درباره علت متفاوت نبودن پژو ۲۰۶ و لندکروز گفته بود:

“هر دو خودرو به لحاظ حمل و نقل یک هدف را دنبال می‌کنند و از این حیث فرقی ندارند.”

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *