فتوشوت های جدید ربکا فرگوسن برای مجله Vogue Hong Kong [+عکس]

ربکا فرگوسن یکی از بازیگران مطرح هالیوود است که اخیراً فتوشوت های جدید ربکا فرگوسن برای مجله Vogue Hong Kong به انتشار رسید.

اخیراً خبری تحت عنوان ربکا فرگوسن بر روی مجله Vogue Hong Kong به انتشار رسید که عکس های جدید ربکا فرگوسن را نشان می‌دهد. در ادامه این مطلب جدیدترین عکس های ربکا فرگوسن را مشاهده خواهید کرد.

فتوشوت های جدید ربکا فرگوسن

عکس های جدید ربکا فرگوسن

فتوشوت های جدید ربکا فرگوسن
ربکا فرگوسن بر روی مجله Vogue Hong Kong

ربکا متولد ۱۹ اکتبر ۱۹۸۳ در بالا شهر استکهلم، سوئد است. وی فرزند رزماری فرگوسن یک بریتانیایی-اسکاتلندی و الاف ساندراسترم یک سوئدی است. او از تبار اسکاتلندی‌ها، سوئدی‌ها، بریتانیایی‌ها است. او رقص را از سن کم شروع و رقص‌هایی نظیر: باله (رقص), هیپ پاپ و جاز را امتحان کرده طوری که مدتی در کمپانی رقص در لوند، سوئد آموزش رقص تانگو می‌داد. در ۱۳ سالگی به صنعت مدلینگ روی آورد و توانست علاوه بر مدلینگ برای مجلات مختلف، در تبلیغات تلویزیونی نیز حضور فعالی داشته باشد همین باعث شد او دیگر نیاز به کمک مالی پدر و مادرش نداشته باشد. از جمله تجربه‌های کاری می‌توان به کار در یک مهد کودک، پرستار بچه، یک مغازه جواهرات فروشی، یک کفش فروشی و یک رستوران کره ای اشاره کرد.

ربکا فرگوسن بر روی مجله Vogue Hong Kong

در ادامه می‌توانید عکس های جدید ربکا فرگوسن را مشاهده نمایید:

فتوشوت های جدید ربکا فرگوسن
فتوشوت های جدید ربکا فرگوسن
فتوشوت های جدید ربکا فرگوسن
جدیدترین عکس های ربکا فرگوسن

ربکا در سال ۲۰۰۵ با لودیگ هالبرگ وارد رابطه شد و در سال ۲۰۰۷ فرزند آنها ایزاک متولد شد. آنها بعد از ۱۰ سال در سال ۲۰۱۵ از هم جدا شدند و آنها توافق کردند که ایزاک با او زندگی کند. او دوباره در سال ۲۰۱۷ با روری ساندراسترم وارد رابطه شد و در سال ۲۰۱۸ آنها در ونیز، ایتالیا ازدواج کردند. دختر آنها در سال ۲۰۱۸ با نام ساگا در نیویورک متولد شد او در سال ۱۹۹۹–۲۰۰۰ در سریال “Nya tider” محصول کشور سوئیس و سوئد حضور پیدا کرد که باعث شد او بیشتر به چشم کارگردان‌ها بیاید سپس با بازی در مینی سریال ملکه سفید در نقش الیزابت وودویل به اوج شهرتش رسید.

همین موضوع اولین دیدار اتفاقی او را با تام کروز رقم زد و همچنین نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن را از جشنواره گلدن گلوپ از آن خود کرد. بعد از آن او در نقش ایزا فاست در مجموعه فیلم مأموریت: غیرممکن (فیلم) حاضر شد. نقش بعدی او بازی در فیلم حیات (فیلم ۲۰۱۷) بازی در کنار جیک جیلنهال و رایان رینولدز بود که شهرتش را بیش از پیش افزایش داد.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *