استفاده شبکه سه از هوش مصنوعی [+جزئیات]

اخیراً خبری تحت عنوان استفاده شبکه سه از هوش مصنوعی در فضای مجازی به انتشار رسید که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی به همراه داشت.

هوش مصنوعی ChatGPT در سال 2023 سر و صدای زیادی پیدا کرد و به انقلابی در زمینه هوش مصنوعی به وجود آورد. اخیراً خبری تحت عنوان هوش مصنوعی در شبکه سه به انتشار رسید که جزئیاتی از استفاده هوش مصنوعی در صدا سیما را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

شبیه‌سازی و تغییر چهره از ترانه علیدوستی به ثریا قاسمی توسط هوش مصنوعی

استفاده شبکه سه از هوش مصنوعی

هوش مصنوعی در شبکه سه

استفاده شبکه سه از هوش مصنوعی
هوش مصنوعی ChatGPT

در بخشی از گزارش تسنیم درباره‌ی سریالی به‌نام رحیل، آمده: یکی از نکات جالب توجه حضور مرحوم حسام محمودی در این سریال بود که نقش ولیعهد را هم ایفا می‌کرد، اما اجل مهلت نداد که نقشِ خود را به پایان برساند. البته آن‌طور که مسعود کریمی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه به خبرنگار تسنیم می‌گوید سکانس‌های کوتاهی از نقش او مانده و با حفظ این نقش و حضور ماندگار، محسن امیری بازیگری است که به کمک هوش مصنوعی و قطعه‌سازی او گریم شده و با حفظ همان راکورد و شکل و شمایل، این نقش به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

سم ترین کلیپ از کاربرد هوش مصنوعی

هوش مصنوعی در صدا سیما

استفاده شبکه سه از هوش مصنوعی
هوش مصنوعی در صدا سیما

حسام محمودی ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ در سن ۳۷ سالگی به علت ایست قلبی درگذشت. بازی در نقش «رستگار» از سریال «سوران» آخرین نقش آفرینی این بازیگر در آخرین روزهای زندگی‌اش در عرصه هنر بود که هنوز منتشر نشده است. او فارغ التحصیل لیسانس حقوق قضایی و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس می‌باشد که از تئاتر شروع کرد و حالا در قاب تلویزیون می‌درخشد.

به گفته حسام محمودی:

من قبل از دانشگاه ابتدا از طریق کلاس بازیگری مهین اسکویی و بعد کارگاه بازیگری امین تارخ اصول هنرپیشگی را یاد گرفتم. بعد از آن هنوز دانشجوی هنر نشده بودم که به کلاس های حسن معجونی در دانشگاه هنر می رفتم چون علاقه زیادی به این درس ها و خود معجونی داشتم

او در نهایت فعالیت حرفه ای خود را با گروه لیو به سرپرستی حسن معجونی آغاز کرد و در این گروه در کنار یادگیری اصول بازی در نمایش های جدی ایفای نقش کند. حسام محمودی در سال 1391 وقتی 26 ساله بود پس از قبولی در تست فیلم سینمای «خسته نباشی» به کارگردانی افشین هاشمی در نقش مرتضی جلوی دوربین رفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *