ببینید: شغل جدید سحر قریشی شوکه تان می‌کند! +[رقص سحر قریشی هنگام عکاسی]

فیلمی از شغل جدید سحر قریشی در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب گسترده ای در بین کاربران داشته است.

به تازگی ویدیویی از سحر قریشی بازیگر مشهور ایرانی منتشر شده است که به شدت ترند شد. در ادامه مطلب با خبر سحر قریشی شغل جدید همراه ما بمانید.

شغل جدید سحر قریشی

شغل عجیب سحر قریشی

به گزارش منابع خبری:

اخیرا فیلمی از سحر قریشی بازیگر پر حاشیه ایرانی منتشر شده است که نشان می‌دهد او شغل جدیدی را انتخاب کرده است. در ادامه می‌توانید فیلم شغل جدید سحر قریشی را مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

ببینید: عکس لاکچری سحر دولتشاهی جنجالی شد! +[عکس جدید ورزشکاری از سحر دولتشاهی]

ببینید: تتوی جدید سحر قریشی غوغا به پا کرد! +[ ویدیویی از ماشین لوکس سحر قریشی در دبی]

رقص سحر قریشی هنگام عکاسی

سحر قریشی از بازیگران پر حاشیه ایرانی است که مدت‌هاست در دبی مشغول خبرساز شدن است. اخیرا انتشار ویدئویی از رقص سحر قریشی و سحر قریشی هنگام عکاسی منتشر شده که حواشی بسیاری به همراه داشته است.

رقص سحر قریشی هنگام عکاسی
سحر قریشی هنگام عکاسی

سحر قریشی، بازیگر ایرانی‌، بار دیگر با انتشار ویدئو دیگری حواشی جدیدی ایجاد کرد. سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون که بخش عظیمی از شهرت او حاصل نقش‌آفرینی در سریال دلنوازان که از صدا و سیما پخش شد و قسمتی هم از زندگی روزمره و ارتباطش با امیر تتلو است، به تازگی ویدئویی از خود هنگام عکاسی به اشتراک گذاشت.

سحر قریشی هنگام عکاسی

در ادامه می‌توانید ویدئو رقص سحر قریشی را ببینید:

 

سحر قریشی، متولد ۶ دی ۱۳۶۶، بازیگر اهل ایران است. او حرفه بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم لج و لجبازی به تهیه کنندگی آقای زبردست و کارگردانی سیدمهدی برقعی آغاز کرد. سحر قریشی که از بازیگران پر حاشیه کشورمان به شمار می رود یک برادر به نام سپهر دارد.

قریشی توانست با بازی دیدنی‌اش در سریال دلنوازان جایگاه ویژه‌ای را در میان مخاطبان به دست آورد. او دومین سریال خودش را با بازی در مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیافتد در سال 1389 روی آنتن شبکه تهران برد. او سابقه بازی در فیلم های موفقی همچون اتومبیل، پنج ستاره، محرمانه تهران، آب‌نبات چوبی، دربست آزادی، شیفت شب، سه بیگانه، زن ها فرشته‌اند ۲، ایکس لارج، نیوکاسل و دوباره با هم را در کارنامه هنری خود دارد.

سحر قریشی همچنین به کار عکاسی علاقه دارد و در فوتبال هم طرفدار تیم استقلال است. در سال ۱۴۰۰ انتشار تصاویری در شبکه‌های اجتماعی، مبنی بر مهاجرت قریشی به ترکیه و وجود ارتباط عاطفی با امیر تتلو دامنه حواشی وی را بیشتر کرد و هر دو در آن زمان وجود ارتباط عاطفی بین خود را به اشکال مختلفی تایید کردند که بعدها این رابطه به جدایی انجامید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص شغل جدید سحر قریشی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *