ببینید: تصویر بیرون آمده از جمشید هاشم پور و نوه اش

به تازگی تصویری مبنی بر جمشید هاشم پور و نوه اش در فضای مجازی و شبکات اجتماعی منتشر شده و بازخورد گسترده‌ای به همراه خود داشته است.

جمشید هاشم‌ پور با نام هنری جمشید آریا، متولد ۳ فروردین ۱۳۲۳ در تهران، بازیگر ایرانی است. اخیرا تصویری از او به همراه نوه‌اش در فضای مجازی منتشر شده و بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه عکس نوه جمشید هاشم پور را تماشا کنید.

جمشید هاشم پور و نوه اش

هاشم پور در تهران متولد شد و تحصیلات خود را تا دیپلم ریاضی ادامه داد و سپس با مهرانگیز متین ازدواج کرده و صاحب دو فرزند دختر شد. جمشید هاشم پور در سال ۱۳۴۷ به دلیل چهره و استایل بدنی مناسب، توسط یکی از دوستانش به کارگردان مشهور سینمای ایران، ساموئل خاچیکیان معرفی شد و برای نخستین بار در سن ۲۴ سالگی با فیلم سینمایی جهنم سفید پا به عرصه بازیگری گذاشت.

او با حضور در فیلم‌های افعی به کارگردانی محمدرضا اعلامی، جوانمرد به کارگردانی مهدی ژورک و تاراج به کارگردانی ایرج قادری معروف شد. وی عموماً با نقش زینال بندری در فیلم تاراج، شناخته می‌شود.

جمشید هاشم پور و نوه اش
عکس جمشید هاشم پور و نوه اش, تصویر جمشید هاشم پور و نوه اش, جمشید هاشم پور به همراه نوه اش

عکس جمشید هاشم پور و نوه اش

در ادامه می‌توانید تصویر جمشید هاشم پور و نوه اش را ببینید:

جمشید هاشم پور و نوه اش
عکس جمشید هاشم پور و نوه اش, تصویر جمشید هاشم پور و نوه اش, جمشید هاشم پور به همراه نوه اش

جمشید هاشم‌پور، ملقب به «جمشید آریا» در سال ۱۳۲۳ در تهران، خیابان سلسبیل و از پدر و مادری اردبیلی زاده شد.

جمشید هاشم پور همچنین از معدود بازیگران ایرانی است که به دلیل آمادگی بدنی بسیار بالا، تمامی سکانس‌های فیلم‌های اکشن را خودش و بدون حضور بدلکار، بازی کرده‌است. همچنین او پیش از انقلاب در ۲ فیلم به عنوان بدلکار، ایفای نقش کرده‌است.

فیلم سینمایی عقاب‌ها (۱۳۶۳) که نقش اصلی این فیلم را (سروان تکاور پویا) جمشید هاشم‌پور بازی می‌کرد تا مدت ها پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران بود. او در ورزش‌های کاراته، کونگ‌فو و بوکس مهارت‌های بسیار بالا و حائز اهمیتی دارد.

جمشید هاشم پور به همراه نوه اش

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص جمشید هاشم پور و نوه اش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *