بیوگرافی مادر شادمهر عقیلی ؛ آصفه شوقی پور کیست؟

امروز صبح درگذشت اصفه شوقی‌پور مادر شادمهر عقیلی این خواننده را به سوگ نشاند. با بیوگرافی مادر شادمهر عقیلی همراه فیگار بمانید.

آصفه شوقی پور کیست ؟ این مادر صبور و بزرگوار که سه پسر خود را در حادثه‌های مختلف از دست داده، حال پیش فرزندانش در آرامش است. اولین پسرش را در زلزله رودبار و دومین، در محل خدمت سربازی و پسر دیگرش نیز در سال ۹۲ فوت کرد. همچنین آصفه شوقی پور در زمان کودکی شادمهر عقیلی همسرش را بر اثر سرطان از دست داده است.

بیوگرافی مادر شادمهر عقیلی

مادر شادمهر عقیلی بیوگرافی

فرزند دیگر  آصفه شوقی پور یک نوازنده بود و از این طریق شادمهر از سن ۱۶ سالگی به موسیقی علاقه پیدا کرد و تصمیم گرفت وارد عرصه هنری پا بگذارد.

بیوگرافی مادر شادمهر عقیلی

زندگینامه مادر شادمهر عقیلی آصفه شوقی پور

این بانو بزرگوار که تنها یک دخترش به نام پروین و دو پسر دیگرش را در این دنیا داشت. امروز صبح چشم از جهان بست.

فوری: مادر شادمهر عقیلی درگذشت +[ عکس شادمهر عقیلی با مادرش]

شادمهر عقیلی که به دلیل مهاجرت و دوری از وطن از دیدار مادر هم محروم مانده بود سال 1400 خبری تحت عنوان دیدار شادمهر عقیلی با مادرش خبرساز شد. که بسیاری از عکس‌های این خواننده با مادرش به دیدار آن‌ها برمی‌گردد. جالب است بدانید آهنگ حس خوبیه شادمهر عقیلی بعد از دیدار با مادرش پخش و رسانه‌ای شد.

اصالت همسر آصفه شوقی پور پدر شادمهر عقیلی  به طالقان( از شهرستان های استان البرز می باشد و در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی استان تهران، واقع شده است.) برمی گردد، اما در شناسنامه شادمهر نامی از این شهرستان نیست. ظاهرا آنها ازپیش در تهران سکونت گزیدند و در آنجا زندگی کرده‌اند.

متاسفانه اطلاعات بیشتری از مادر شادمهر عقیلی وجود ندارد و همه موارد حول زندگی پرآوازه‌ترین خواننده ایرانی شادمهر عقیلی است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص بیوگرافی مادر شادمهر عقیلی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


One thought on “بیوگرافی مادر شادمهر عقیلی ؛ آصفه شوقی پور کیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *