ببینید: ویدیوی جشن تولد جانی دپ در یک کنسرت

شب گذشته در جریان یک کنسرت که جانی دپ نوازنده گیتار آن بود، ویدیوی جشن تولد جانی دپ در یک کنسرت به انتشار رسید که بازتاب‌های فراوانی را به همراه داشت.

در شب گذشته، یک کنسرت برگزار شد که در جریان آن، جانی دپ به عنوان نوازنده گیتار اضافه شد و پس از آن، فیلم تولد جانی دپ در کنسرت در فضای مجازی تحت عنوان فیلم تولد گرقتن برای جانی دپ به انتشار رسید.

کنسرت جانی دپ و کنسرتش یکی از مهم‌ترین اتفاق‌هایی بود که در چند وقت اخیر برای این سلبریتی رخ داد و طرفداران او، شب پیش از تولدش، برای او جشن تولد شصت سالگی‌‍اش را خواندند.

ویدیوی جشن تولد جانی دپ در یک کنسرت

فیلم تولد جانی دپ در کنسرت

هواداران جانی دپ در یکی از کنسرت‌های گروه هالیوود ومپایرز در رومانی برای او «تولدت مبارک» خواندند. بازیگر دزدان دریایی کارائیب جمعه این هفته شصت ساله شد. تور اروپایی هالیوود ومپایرز پنجشنبه شب گذشته در سالن سرپوشیده ۴۰ هزار نفری رمکسپو بخارست رومانی آغاز شد و آلیس کوپر یکی از اعضای گروه از هواداران درخواست کرد برای دپ تولدت مبارک بخوانند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های جانی دپ

دپ در ویدیویی که صفحه اینستاگرام گروه منتشر کرده می‌گوید:

وای. این بزرگ‌ترین ترانه تولدت مبارکی بود که به عمرم شنیده بودم. زیبا بود. سپاسگزارم.

ویدیوی جشن تولد جانی دپ در یک کنسرت
فیلم تولد جانی دپ در کنسرت

تیتر 3

در ادامه می‌توانید () را ببینید:

جان کریستوفر دپ دوم متولد ۹ ژوئن ۱۹۶۳ بازیگر، تهیه‌کننده و موسیقی‌دان آمریکایی است. او جوایز مختلفی از قبیل یک جایزه گلدن گلوب برنده شده و همچنین نامزد دریافت سه جایزه اسکار و دو جایزهٔ آکادمی فیلم بریتانیا بوده است.

نام او در سال ۲۰۱۲ با دستمزد ۷۵ میلیون دلاری در رکوردهای جهانی گینس ثبت شد. دپ در اوونزبروو، کنتاکی به دنیا آمد و فعالیت در سینما را با نقشی مکمل در فیلم کابوس در خیابان الم (۱۹۸۴) آغاز کرد. مدتی بعد برای بازی در مجموعهٔ تلویزیونی خیابان جامپ شماره ۲۱ (۱۹۸۷–۱۹۹۰) به شهرت رسید و به یکی از ایدول‌های نوجوان تبدیل شد. او در دههٔ ۱۹۹۰ بیشتر در فیلم‌های مستقل ایفای نقش می‌کرد و اغلب نقش شخصیت‌های عجیب و غریب را به تصویر می‌کشید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *