خواننده رامشتاین به تجاوز متهم شد !

به تازگی، خبری مبنی بر تجاور خواننده رامشتاین در فضای مجازی به انتشار رسید که به گفته‌ی برخی از منابع آلمانی، خواننده رامشتاین به تجاوز متهم شده است.

چندی پیش، یک روزنامه آلمانی، خبری را مبنی بر اتهام تجاوز تیل لیندمن به انتشار رساند که بازتاب‌های فراوانی را با خودش به همراه داشت و متجاوز شدن خواننده گروه رامشتاین را تأیید می‌کند.

تجاوز خواننده بند رامشتاین یکی از اخبار مهم این گروه موسیقی سبک متال می‌باشد که گویی اگر تأیید شود، مجازات سنگینی برای او به همراه خواهد داشت.

تجاور خواننده رامشتاین

خواننده رامشتاین به تجاوز متهم شد !

خواننده گروه رامشتاین در شبکه‌های اجتماعی از جانب زنان زیادی متهم به خشونت جنسی شده و پس از آن، یک روزنامه آلمانی نیز این خبر را به انتشار رساند. کسانی گفته‌اند در کنسرتها برای مهمانی پس از کنسرت انتخاب شدن و بعد احتمالاً با الکل یا مواد مسموم شدن و فردا صبح با کبودی‌هایی بر روی بدنشان بیدار شدند بدون اینکه به درستی یادشان بیاید چه اتفاقی رخ داده است.

تا اکنون، وکیل گروه همه اتهامات را رد کرده و افراد و سایت‌های خبری را تهدید به شکایت کرده است. سایت اشپیگل گفت:

بعضی از کسانی که چنین ادعایی رو مطرح کردند اگرچه خواستند اسمشان فاش نشه رسماً قسم خوردند که حقیقت رو بگویند و اگر اثبات بشود که دروغ گفته‌اند مجازات خواهند شد.

تجاور خواننده رامشتاین
اتهام تجاوز تیل لیندمن

متجاوز شدن خواننده گروه رامشتاین

تجاور خواننده رامشتاین
تجاوز خواننده بند رامشتاین

Till Lindemann متولد ۴ ژانویهٔ ۱۹۶۳ یک خواننده و ترانه سرای آلمانی است. او بیشتر به عنوان خواننده و ترانه سرای گروه Neue Deutsche Härte گروه Rammstein و پروژه انفرادی Lindemann شناخته می‌شود.

رامشتاین بیش از 25 میلیون آلبوم در سرتاسر جهان فروخته است که پنج تا از آلبوم‌های آن‌ها جایگاه پلاتینیوم را دریافت کرده‌اند، و لیندمان در فهرست “50 برترین فرانتمن متال تمام دوران” توسط Roadrunner Records قرار گرفته است. او در نقش های فرعی در فیلم ظاهر شده و همچنین سه کتاب شعر منتشر کرده است (نگاه کنید به زیر ). او برخی از شعرها و فیلمنامه های اصلی خود را به گالری‌ها ارائه کرده است.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *