علت جدایی ایمی شومر از فیلم Barbie چه بود ؟ [+جزئیات]

فیلم Barbie یکی از جنجالی‌ترین فیلم‌های سال 2023 است. پیش از مارگو رابی قرار بود ایمی شومر ایفای نقش کند. علت جدایی ایمی شومر از فیلم Barbie چه بود ؟

Barbie یک فیلم رو به اکران آمریکایی در ژانر فانتزی کمدی رمانتیک است که بر اساس خط اسباب‌ بازی باربی از شرکت ماتل ساخته شده‌است. پروژه فیلم باربی از چند سال پیش در دست ساخت بود و در مقطعی ایمی شومر به نقش باربی نزدیک شد.

علت جدایی ایمی شومر از فیلم Barbie چه بود ؟

چرا پس از امضای قرارداد ایمی شومر از باربی جدا شد ؟

ایمی شومر به تازگی در مصاحبه با اندی کوئن به این پرسش که چرا پس از امضای قرارداد در سال ۲۰۱۶ با سونی پیکچرز ایمی از این پروژه جدا شد ؟،  پاسخ می‌دهد.

علت جدایی ایمی شومر از فیلم Barbie چه بود

ایمی شومر که یکی از نویسندگان فیلمنامه باربی نیز بود بعد از گذر چند ماه به خاطر اختلاف نظر ترجیح داد در این فیلم بازی نکند.

چرا ایمی شومر از فیلم Barbie جدا شد ؟

شومر در مصاحبه با اندی کوئن در رابطه با علت جدایی‌اش از این پروژه می‌گوید:

مشتاقم که فیلم را ببینم، عالی به نظر می‌رسد. فکر می‌کنم علتش را تداخل در برنامه‌ها عنوان کردیم، این چیزی بود که گفتیم. اما بله، در واقع علتش اختلاف نظر هنری بود. می‌دانید، گروه جدیدی فیلم را ساختند و به نظر می‌رسد که فیلمی بسیار فمینیستی و جذاب باشد، بنابراین آن فیلم را خواهم دید

تریلر اصلی فیلم Barbie منتشر شد ! [تاریخ انتشار]

همچنین هنگامی که مجری اندی کوئن سوال می‌پرسد آیا فمینیستی و جذاب نبودن فیلمنامه قبلی به جدایی شومر منجرشده یا نه، ایمی شومر پاسخ بله می‌دهد.

پیش از این ایمی شومر به هالیوود ریپورتر در سال 2022 در رابطه با تصور متفاوتش با سونی پیکچرز گفته بود:

آن‌ها بدون شک نمی‌خواستند آن فیلمی که من می‌خواستم را بسازند، تنها فیلمی که من تمایل داشتم بسازم!

این اولین فیلم لایو اکشن ساخته‌شده بر اساس این عروسک پس از مجموعه‌ای از فیلم‌های انیمیشن ویدئویی و مجموعه‌های تلویزیونی است.

مارگو رابی نقش شخصیت اصلی را ایفا می‌کند و رایان گاسلینگ، آمریکا فررا، سیمو لیو، کیت مک‌کینون، آریانا گرینبلات، الکساندرا شیپ، اما مکی، ویل فرل، ایسا رای، مایکل سرا، هری نف و دوا لیپا در نقش‌های مکمل ایفای نقش می‌کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *