جنجال جدید مایلی کهن در صدا و سیما ؛ در حد من نیستی

به تازگی، ویدئو و مصاحبه‌ای از جنجال جدید مایلی کهن در صدا و سیما به انتشار رسید که حواشی و جنجال‌های زیادی را با خودش به همراه داشت.

چندی پیش، مصاحبه‌ای مبنی بر جنجال مایلی کهن در تلویزیون به انتشار رسید که حواشی و جنجال‌های زیادی را تحت عنوان صحبت های جنجالی مایلی کهن درباره تیم ملی به انتشار رسید و به همراه داشت.

جنجال تلویزیونی مایلی کهن در تلویزیون یک گفتگوی جنجالی با پیمان اسعدیان در شبکه خبر بود انجام داد که سروصدای زیادی به پا کرد.

جنجال جدید مایلی کهن در صدا و سیما

در حد من نیستی

شب گذشته، محمد مایلی‌کهن، پیشکسوت فوتبال ایران یک گفتگوی جنجالی با پیمان اسعدیان در شبکه خبر انجام داد که سروصدای زیادی به پا کرد. در بخشی از این مصاحبه مایلی کهن از علی کریمی حمایت کرد که صدای پیشکسوت فوتبالمان لحظه‌ای قطع شد و پس از آن اسعدیان مجری برنامه نگذاشت تا سرمربی اسبق تیم ملی حرف‌هایش را ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:

اظهارات محمد مایلی کهن درباره تیم ملی امید

آنطور که مجری شبکه خبر می‌گوید، قرار بود گفت‌وگو پیرامون شرایط تیم ملی و مسابقات کافا و تیم المپیک ایران باشد و همچنین مایلی‌کهن به طور مختصر به اظهارات احسان اصولی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال علیه او واکنش نشان دهد، اما به یکباره مسیر مصاحبه عوض شد.

مایلی‌کهن در کنار اظهاراتی که بنابر گفته پیمان اسدیان مرتبط با موضوع برنامه مجله فوتبال نبود، بخاطر صحبت‌های این مجری شبکه خبر به شدت ناراحت شد و گفت‌وگویی بین طرفین به وجود آمد که برای بینندگان عجیب غیرمنتظره بود.

جنجال جدید مایلی کهن در صدا و سیما
جنجال تلویزیونی مایلی کهن در تلویزیون

جنجال مایلی کهن در تلویزیون

در ادامه می‌توانید صحبت های جنجالی مایلی کهن درباره تیم ملی را ببینید:

لقب امیرقلعه نویی در فوتبال ایران، “ژنرال” است و محمد مایلی کهن، به سبب اینکه بخواهد این لقب را زیر سوال ببرد از ترکیب “گروهبان قندلی” استفاده کرده است. البته این اولین بار نیست که مایلی کهن از این واژه استفاده می‌کند.

پس از مجری گفت:

چند نکته بگویم. اصول اخلاقی را که قطعا بهتر از من می‌دانید و رعایت می‌کنید. دوستانی که شما نام می‌برید. ما به عنوان یک رسانه بی‌طرف این وقت را قائل هستیم تا پاسخگو باشند. شما اسامی افرادی را بردید که اینجا نیستند.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *