اظهارات محمد مایلی کهن درباره تیم ملی امید [+جزئیات]

به تازگی اظهارات محمد مایلی کهن درباره تیم ملی امید دز فضای مجازی درز کرده است. گویا حرف های او حواشی زیادی را ایجاد کرده است.

اخیرا سخنان مایلی کهن درباره تیم امید ایران بحث داغی را در بین کاربران فضای مجازی ایجاد کرده است. گویا حرف های محمد مایلی کهن در مورد تیم ملی امید او داشته که انتظارات زیادی را برای این تیم دارد.

اظهارات محمد مایلی کهن درباره تیم ملی امید

اظهارات محمد مایلی کهن درباره تیم ملی امید
سخنان مایلی کهن درباره تیم امید ایران

چند روز قبل سرانجام تکلیف تیم ملی امید مشخص شد و فدراسیون فوتبال رضا عنایتی را به عنوان سرمربی جدید این تیم در راه المپیک پاریس معرفی کرد. پس از انتخاب عنایتی، محمد مایلی‌کهن، سرمربی سابق تیم‌های ملی بزرگسالان و امید اعلام کرد که قرار بود هدایت امیدها به محرم نویدکیا برسد ولی در آخرین لحظه ماجرا تغییر کرده و عنایتی انتخاب شده است.

به بهانه انتخاب سرمربی جدید امیدها و عدم حضور نویدکیا به سراغ محمد مایلی‌کهن رفتیم و با او درباره شرایط این روزهای فوتبال ایران، قهرمانی پرسپولیس و ماجرای انتخاب نشدن نویدکیا صحبت کردیم که این گفتگو در ادامه آمده است:

“پرسپولیس امسال قهرمان لیگ برتر شد. عملکرد این تیم در این فصل را چطور دیدید؟ پرسپولیس شرایط خوبی در این فصل داشت و به نظرم وقتی لوکادیا از این تیم رفت و یک سری جوان مثل عمری و … آمدند وضعیت تیم بهتر شد. ما می‌گفتیم لوکادیا آماده نیست ولی دوستان گفتند ۶ تا گل زده. خب سه تا که پنالتی بود! از آن طرف اصلا ۱۰۰ کیلو وزن داشت. وقتی لوکادیا رفت تیم جان گرفت. بنده خدا عبدی را هم بازی نمی‌دادند و این اواخر بازی کرد و بعد هم عیسی آل‌کثیر رسید. در مجموع آقا یحیی هم خیلی زحمت کشید. سال سختی بود. مجموعه باشگاه پرسپولیس، آقای درویش مدرعامل تیم، آقا یحیی و همکارانش زحمت کشیدند. منتهی من یک دلخوری و ناراحتی هم از آن‌ها دارم.”

سخنان مایلی کهن درباره تیم امید ایران

اظهارات محمد مایلی کهن درباره تیم ملی امید
حرف های محمد مایلی کهن در مورد تیم ملی امید

او در ادامه می‌گوید:

“من خودم نزدیک ۱۰ دربی بازی کردم و کاپیتان بودم. البته بهتر است بگویم شهرآورد چون با اصطلاح خارجی موافق نیستم. اینکه می‌گویند حمایت داور یا سفت بازی نکنید، خدا وکیلی هیچوقت نبوده. ضمن اینکه من یک مثال عینی می‌زنم. مگر سال گذشته استقلال با فرهاد مجیدی که خیلی دوستش دارم بدون باخت قهرمان نشد؟ من شاید بیشتر از پرسپولیسی‌ها به استقلالی‌ها احترام می‌گذارم و وظیفه‌ام است. ممکن است شوخی کنم ولی نهایت احترام را می‌گذاریم. من حتی بعد از برد پرسپولیس مصاحبه کردم که بچه‌های پرسپولیس دلخور شدند ولی زبان من همیشه تلخ بوده. من عنوان کردم که تیم استقلال در مجموع ۹۰ دقیقه بهتر بازی کرد ولی زیبایی فوتبال به این است که ممکن است تیمی خیلی قوی‌تر باشد و ۱۰ توپ به تیرک بزند ولی حریف با یک فرصت گل بزند و بازی را ببرد. زیبایی فوتبال همین است که این همه طرفدار دارد و در کرونا هم همه چیز تعطیل شد ولی فوتبال نه. این کارها لوث کردن قضیه است. واقعیت این است که پرسپولیس قهرمان شد.”

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *