عصبانیت مگان فاکس از سیاستمدار جمهوری خواه ؛ با بد کسی در افتادی

به تازگی، خبری مبنی بر عصبانیت مگان فاکس از سیاستمدار جمهوری خواه به انتشار رسید که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش کسب کرد.

مگان فاکس به تندی از خود در برابر اتهام مجبور کردن پسرانش به پوشیدن لباس‌های دخترانه واکنش نشان داد که خشم مگان فاکس برای دستور سیاستمداران را تحت عنوان عصبی شدن مگان فاکس از لباس های پسرانش به انتشار رساند.

این تصمیم که چندی پیش اعلام شد، با واکنش تند مگان فاکس به جمهوری خواهان همراه بود که حواشی زیادی را برپا کرد.

عصبانیت مگان فاکس از سیاستمدار جمهوری خواه

با بد کسی در افتادی

رابی استارباک که در سال ۲۰۲۲ برای راهیابی به کنگره ایالات متحده رقابت کرد، ادعا می‌کند که شاهد بوده دو پسر فاکس گفته‌اند مادرشان آن‌ها را «مجبور» کرده لباس‌های دخترانه بپوشند. استارباک سی و چهار ساله که یک جمهوری‌خواه اهل کالیفرنیا است، در توییتر ادعا کرده بود در گذشته در منطقه حفاظت‌شده‌ای ساکن بوده که فاکس و فرزندانش در پارک آن مشغول بازی بوده‌اند.

فاکس در اینستاگرام به ادعای استارباک واکنش تندی نشان داده و می‌گوید:

این محافظه‌کار از کودکان به عنوان اهرم یا پول رایج جامعه استفاده می‌کند. استثمار هویت جنسیتی بچه‌های من برای جلب توجه در کمپین سیاسی تو را در طرف نادرست دنیا قرار داده است. با بد ساحره‌ای درافتادی.

واقعاً دوست ندارم این توجه را به تو کرده باشم چون به وضوح مضمحلانه به دنبال جلب توجه هستی اما بگذار درسی به تو بدهم… صرف نظر از اینکه چقدر ممکن است بخواهی ثروت، قدرت، موفقیت یا شهرت به دست بیاوری، هرگز از کودکان به عنوان اهرم یا پول رایج جامعه استفاده نکن. به ویژه با بهانه‌های غلط و متظاهرانه.

عصبانیت مگان فاکس از سیاستمدار جمهوری خواه
خشم مگان فاکس برای دستور سیاستمداران

عصبی شدن مگان فاکس از لباس های پسرانش

عصبانیت مگان فاکس از سیاستمدار جمهوری خواه
واکنش تند مگان فاکس به جمهوری خواهان

مگان دنیس فاکس متولد ۱۶ مهٔ ۱۹۸۶ بازیگر و مدل آمریکایی است.او حرفه بازیگری خود را از سال ۲۰۰۱ با چند نقش فرعی در چند فیلم و سریال آغاز کرد. فاکس با بازی در نقش میکائلا بانس در فیلم اکشن پرفروش تبدیل‌شوندگان (۲۰۰۷) به شهرت جهانی رسید. او این نقش را در دنباله فیلم، تبدیل‌شوندگان: انتقام فالن (۲۰۰۹) تکرار کرد.

وی نقش اپریل اونیل را در فیلم اکشن ابرقهرمانی لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته (۲۰۱۴) و دنباله آن لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته: خارج از سایه‌ها (۲۰۱۶) بازی کرد. فاکس همچنین در پنجمین و ششمین فصل از مجموعه تلویزیونی دختر جدید در نقش ریگان لوکاس بازی کرد.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *