مهریه محمدرضا گلزار و همسرش چقدر است؟ ؛ مهریه گلزار و همسرش فاش شد؟

مهریه محمدرضا گلزار و همسرش جنجال به پا کرده است. در ادامه مطلب مهریه همسر گلزار به شایعه جدید محمدرضا گلزار و همسرش می‌پردازیم.

محمدرضا گلزار به تازگی با انتشار یک استوری با لباس دامادی خبر از ازدواجش داد. در ادامه نیز می‌توانید ویدیوی سفره عقد محمدرضا گلزار را مشاهده می‌کنید. فعلا مهریه این بازیگر مشخص نشده است.

مهریه محمدرضا گلزار و همسرش

مهریه گلزار و همسرش فاش شد؟

محمدرضا گلزار در تاریخ 1 فروردین سال 1356 به دنیا آمد. او در حرفه خوانندگی و بازیگری مشغول به کار است. او در سال 1385 به عنوان بازیگری با بالاترین دستمزد در عرصه هنر شناخته شد. او هم اکنون نیز یکی از گران‌ترین بازیگران ایران است که در چند فیلم پرفروش ایرانی از جمله سلام بمبئی، آینه بغل، رحمان 1400 و ما همه با هم هستیم، حضور داشته‌ است. حالا اما پس از گذشت سال‌ها و حواشی زیادی که به دنبال داشته است، خبر ازدواجش مدتی است غوغا به پا کرده است.

مهریه محمدرضا گلزار و همسرش
مهریه همسر گلزار

تصاویر نامشروع آیسان همسر گلزار ؛ فیلم مراسم عقد + آیسان همسر محمدرضا گلزار کیست؟

فن پیج های محمدرضا گلزار که تعداد بالایی نیز دارند با انتشار پست هایی در صفحات خود ازدواج هنرمند محبوب خود را تبریک گفتند. همچنین محمدرضا گلزار با انتشار یک استوری با کت شلوار و لباس مجلسی مهر تایید بر این خبر زد. همسر او نامش آیسان آقاخانی است متولد خرداد سال 1376 است و در شهر زنجان متولد شده است. پیجی در اینستاگرام هم با همین نام وجود دارد که در آن پیج اینستاگرام گلزار با یک ایموجی حلقه منشن شده است. گفته می شود این زوج برای اولین بار در یک کنسرت دیده شده اند.

ویدیوی سفره عقد محمدرضا گلزار

در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *