شایعه ازدواج داریوش فرضیائی و نعیمه نظام دوست ؛ ویدیو جنجالی از نعیمه نظام دوست و عمو پورنگ

ویدیو جنجالی از نعیمه نظام دوست و عمو پورنگ در رسانه های اجتماعی منتشر شده که شایعه ازدواج داریوش فرضیائی و نعیمه نظام دوست را دامن می‌زند.

با انتشار عکس نعمیه نظام دوست در کنار داریوش فرضیائی یا عمو پورنگ، شایعه‌ای مبنی بر ازدواج این دو خبرساز شده است. همچنین اخیرا ویدیو حاشیه ساز از عمو پورنگ و نعیمه نظام دوست در فضای مجازی وایرال شده که دوستی این دو بازیگر حواشی بسیاری را ایجاد کرده است.

شایعه ازدواج داریوش فرضیائی و نعیمه نظام دوست

شایعه ازدواج نعیمه نظام دوست و داریوش فرضیائی 

بودن دست نعمیه نظام دوست بر شانه داریوش فرضیائی مهر تایید بر ازدواج آنها می‌زند؟ ایا شایعه ازدواج داریوش فرضیائی و نعیمه نظام دوست درست است؟ خبری در این خصوص تایید نشده است.

شایعه ازدواج داریوش فرضیائی و نعیمه نظام دوست
شایعه ازدواج داریوش فرضیائی و نعیمه نظام دوست

کیلیپ پر حاشیه از عمو پورنگ و نعیمه نظام دوست

شایعه ازدواج داریوش فرضیائی و نعیمه نظام دوست

امروز ویدیویی جدید از عمو پورنگ و نعیمه نظام دوست در رسانه های مجازی منتشر شده که مورد توجهخ بسیاری از کابران قرار گرفته است. نعیمه نظام دوست متولد آبان ماه است و 48 سال سن دارد. نعیمه نظام دوست متولد تهران است. نعیمه نظام دوست اصالتا اهل رشت است. نعیمه نظام دوست از 29 سالگی فعالیت هنری اش را آغاز کرده است.

شایعه ازدواج داریوش فرضیائی و نعیمه نظام دوست
ویدیو حاشیه ساز از عمو پورنگ و نعیمه نظام دوست, کیلیپ پر حاشیه از عمو پورنگ و نعیمه نظام دوست, استوری از از نعیمه نظام دوست و عمو پورنگ , ویدیو جنجالی از نعیمه نظام دوست و عمو پورنگ

ویدیو حاشیه ساز از عمو پورنگ و نعیمه نظام دوست

در ادامه می‌توانید ویدیویی از سخنان زیبا علی دایی برای مادر داریوش فرضیایی را ببینید:

چندی پیش نعیمه نظام دوست با تبریک تولد جالب به عمو پورنگ به شوخی گفت:

“پسر گلم چند ساله شدی. انشاالله سلامت باشی.”

حرف های علی دایی به مادر عمو پورنگ

داریوش فرضیایی بیش از دو دهه با کاراکتر عمو پورنگ برای تلویزیون برنامه ساخته و توانسته است نسل های مختلف را پای برنامه های خود بنشاند که اخیرا ویدیوی از او به همراه علی دایی در رسانه های مجازی منتشر شده است.

اما اکنون پس از 22 سال حضور مداوم و بدون وقفه، تلویزیون به یک باره تصمیم به کنار گذاشتن داریوش فرضیایی گرفته است. حدود یک سال است که برخی همکاران داریوش فرضیایی تاکید می‌کنند که رسانه ملی او را به دلایلی نامعلوم از تلویزیون کنار گذاشته است.

عمو پورنگ با انتشار یک استوری اینستاگرامش را بروز کرد. داریوش فرضیایی با نام مستعار عمو پورنگ متولد اول مرداد 1352 در تهران است. عمو پورنگ ششمین فرزند خانواده است. مادر عمو پورنگ سیده فاطمه گیلانپور متولد 1315 در گیلان و پدرش آذری است.

ویدیو جنجالی از نعیمه نظام دوست و عمو پورنگ
سخنان علی دایی برای خطاب به مادر عمو پورنگ, حرف های جالب علی دایی به مادر عمو پورنگ, ویدیویی از سخنان زیبا علی دایی برای مادر داریوش فرضیایی , شایعه ازدواج داریوش فرضیائی و نعیمه نظام دوست

سخنان علی دایی برای خطاب به مادر عمو پورنگ

در ادامه می‌توانید ویدیویی از سخنان زیبا علی دایی برای مادر داریوش فرضیایی را ببینید:

مسلم آقاجان زاده، تهیه کننده برنامه «کلبه عموپورنگ» درباره وضعیت برنامه‌های کودک در تلویزیون و به ویژه سرنوشت این برنامه گفت:

“آخرین برنامه ما برنامه «کلبه عمو پورنگ» بود که سال ۹۹ به راه افتاد و ۱۴۰۰ به پایان رسید و در اوج هم تمام شد؛ اما هنوز هم نتوانسته ایم آن را جمع کنیم و متاسفانه هنوز هم نتوانستیم تسویه مالی بگیریم که به فکر کار‌های جدید باشیم. علیرغم اینکه مدیران قول دادند هنوز بعد از سه سال موفق نشدیم به سرانجامی برسیم. مشکل اینجاست که بعد از سه سال تورم این پول را به زیر صفر کشانده و ما را دچار مشکلات زیادی کرده است. به گفته این تهیه کننده برنامه «عمو پورنگ» در حالی بیستمین سالگرد خود را گذراند که عملا از هم پاشیده است.”

بیشتر بخوانید:

کیلیپ پر حاشیه از عمو پورنگ و نعیمه نظام دوست

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *