ویدیو : واکنش شاهین صمدپور به شکایت رضا گلزار

به تازگی ویدیویی از واکنش شاهین صمدپور به شکایت رضا گلزار در رسانه های مجازی منتشر شده که حواشی بسیاری را ایجاد کرده است.

اخیرا ویدیویی از حرف های شاهین صمدپور به شکایت رضا گلزار در رسانه های مجازی منتشر شده است. گویا سخنان شاهین صمدپور درباره شکایت رضا گلزار باعث ایجاد یکسری حاشیه ها در فضای مجازی شده است.

بیشتر بخوانید:

کادوی عروسی الناز شاکردوست به گلزار و آیسان آقاخانی

ماشین لاکچری محمدرضا گلزار و والیبال بازی کردن با روبرتو کارلوس

واکنش شاهین صمدپور به شکایت رضا گلزار

  • اظهارات شاهین صمدپور به شکایت رضا گلزار
واکنش شاهین صمدپور به شکایت رضا گلزار
اظهارات شاهین صمدپور به شکایت رضا گلزار

با گذشت پنج روز از شکایت محمدرضا گلزار از حسین لامعی و بهمن بابازاده حالا شاهین صمدپور(مجری و مستند‌ساز) از شکایت این بازیگر خبر داده. شکایت محمدرضا گلزار از شاهین صمدپور با عناوین اخلال در نظم و آسایش عمومی، انتشار اکاذیب از طریق رایانه و توهین به اشخاص عادی صورت گرفته است.

بدون توجه به نتیجه این شکایت‌ها ثبت این تعداد شکایت یک بازیگر نسبت به روزنامه‌نگاران و اهالی رسانه اتفاقی کم‌سابقه است. سلسله شکایت‌هایی که هنوز مشخص نیست محدود به این سه نفر است یا همچنان ادامه دارد.

سخنان شاهین صمدپور درباره شکایت رضا گلزار

در ادامه می‌توانید ویدیوی از حرف های شاهین صمدپور به شکایت رضا گلزار را ببینید:

در هفته های گذشته، پس از مطرح شدن این ادعا از سوی حسین لامعی و بهمن بابازاده، شاهین صمدپور نیز در یک استوری اینستاگرامی بدون اشاره به نام محمدرضا گلزار به موضوع استخدام سیاهی لشکر توسط برخی سلبریتی های ایرانی پرداخته بود.

با این حال، به گفته صمدپور گلزار به اتهام های اخلال در نظم و آسایش عمومی، انتشار اکاذیب از طریق رایانه و توهین به اشخاص عادی از وی شکایت کرده است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *