قوی ترین قهرمانان دنیا دی‌ سی جیمزگان از نگاه سایت فیگار

جیمز گان فرنچایز جذاب و دیدنی را در دی سی خلق کرده است. در ادامه می خواهیم قوی ترین قهرمانان دنیا دی‌ سی جیمزگان را به شما معرفی کنیم.

هنوز لیست کامل دنیای DC: Chapter 1 فاش نشده است؛ اما برخی از قوی ترین قهرمانان دنیا دی‌ سی جیمزگان تایید شده‌اند. DC Universe جیمز گان دارای برخی از قدرتمندترین شخصیت‌های DC است که بسیاری از آن‌ها هرگز در DCEU ظاهر نشدند. Superman: Legacy، راه‌اندازی مجدد سوپرمن آینده‌گان، شروع یک دنیای جدید DC خواهد بود. هنوز مشخص نیست که کدام بازیگران از DCEU اصلی در فرنچایز جدید بازخواهند گشت. صرف نظر از این، فرنچایز DC جیمز گان یک راه اندازی مجدد است که چندین شخصیت جدید را معرفی می‌کند.

همه‌ی مقاله‌های دی سی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های دی سی

قوی ترین قهرمانان دنیا دی‌ سی جیمزگان

  • بهترین قهرمانان دنیا دی‌ سی جیمزگان

در ادامه قرار است قوی ترین قهرمانان دنیا دی‌ سی جیمزگان را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

قوی ترین قهرمانان دنیا دی‌ سی جیمزگان
قوی ترین قهرمانان دنیا دی‌ سی جیمزگان

DC Universe’s Chapter 1: Gods and Monsters به ​​فهرست اولیه فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی تولید شده توسط DC Studios اشاره دارد. آینده DC شامل ریبوت شخصیت‌های شناخته شده، مانند Superman: Legacy و The Brave and The Bold و همچنین پروژه‌هایی با محوریت نام‌های کمتر شناخته شده است. در ادامه قوی ترین قهرمانان دنیا دی‌ سی جیمزگان تا کنون آورده شده است را معرفی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

Booster Gold

قوی ترین قهرمانان دنیا دی‌ سی جیمزگان
قدرتمند ترین قهرمانان دنیا دی‌ سی جیمزگان

شاید مایکل کارتر هیچ قدرتی نداشته باشد، اما لباس و فناوری Booster Gold او را به یکی از قهرمانان برتر در دنیای دی سی جیمزگان تبدیل کرده است. در حالی که اطلاعات زیادی در مورد برنامه تلویزیونی Booster Gold در دست نیست، می‌توان حدس زد که DC Universe داستان اصلی و مجموعه قدرت‌های Booster Gold را حفظ خواهد کرد.

به این ترتیب، انتظار می‌رود مایکل کارتر لباسی داشته باشد که به او قدرت فوق العاده، استقامت بیشتر، توانایی ایجاد میدان های انرژی و توانایی شلیک انفجارهای انرژی به او می‌دهد. علاوه بر تمام این قدرت‌ها، Booster Gold می‌تواند در زمان سفر کند. بنابراین با وجود شخصیت غیر جدی او نمی‌توان از بوستر گلد چشم پوشی کرد.

Eric Frankenstein

قوی ترین قهرمانان دنیا دی‌ سی جیمزگان
برترین قهرمانان دنیا دی‌ سی جیمزگان

چند نسخه از هیولای فرانکشتاین در کمیک‌‎های دی سی وجود دارد و اریک فرانکنشتاین اکنون به قهرمانان قدرتمند در دنیا دی سی جیمزگان خواهد پیوست. Creature Commandos را می‌توان به عنوان یک جوخه انتحاری از هیولاها توصیف کرد و قرار است اریک فرانکنشتاین یکی از قوی‌ترین اعضای آن باشد. اولا، اریک فرانکشتاین فقط از نظر فیزیکی زنده است، به این معنی که او از نظر فیزیکی نمی‌تواند بمیرد. علاوه بر این، موجود فرانکشتاین دی سی دارای قدرت و دوام فوق‌العاده‌ای است که او را به یک سلاح کامل تبدیل می‌کند. اریک فرانکشتاین در نبرد تن به تن و استفاده از سلاح نیز مهارت فوق‌العاده‌ای دارد.

The Bride

قوی ترین قهرمانان دنیا دی‌ سی جیمزگان
قهرمانان قدرتمند در دنیا دی سی جیمزگان

The Bride Frankenstein که در نمایش Creature Commandos در دنیای دی سی نیز حضور خواهد داشت، دارای مجموعه‌ای از قدرت‌های مشابه اریک فرانکنشتاین است. Bride دارای قدرت مافوق انسانی، دوام فوق العاده و استقامت طولانی است. شبیه اریک فرانکنشتاین، Bride جاودانه است؛ زیرا از نظر فیزیکی یک زامبی است. این او را به یک دارایی ارزشمند برای SHADE یا در این مورد، ARGUS تبدیل می‌کند.

شاید تنها مزیتی که Bride نسبت به اریک دارد جفت بازوی اضافی او باشد. دشوار است بگوییم که چگونه اریک فرانکنشتاین و قدرت‌های Bride در Creature Commandos به صفحه نمایش منتقل خواهند شد. با این حال، از نظر کمیک، آن‌ها باید جزو قوی ترین شخصیت های Chapter 1 باشند.

The Doctor

قوی ترین قهرمانان دنیا دی‌ سی جیمزگان
قهرمانان برتر در دنیای دی سی جیمزگان

دنیای دی سی جیمز گان برای اولین بار از زمان حضور این تیم در کمیک‌های طوفان وحشی، اتوریتی را به پرده بزرگ می‌آورد. اینکه کدام شخصیت‌ها بخشی از ترکیب The Authority خواهند بود، هنوز مشخص نشده است. با این حال، می‌توان فرض کرد که جرون تورندیک، دکتر، بخشی از آن خواهد بود. Doctor’s Authority بیشتر یک عنوان است تا یک نام ابرقهرمانی و از یک شمن زمین به دیگری منتقل می شود. هر زمان که دکتر می‌میرد، او به شکل یک دکتر جدید تناسخ می‌یابد؛ اما با چرخش. دکتر جدید دارای قدرت تمام پزشکان قبلی است.

بنابراین، دکتر اتوریتی را می‌توان به‌عنوان دکتری که با آخرین ایربندر ملاقات می‌کند توصیف کرد. در جهان، چندین پزشک قبل از جرون تورندیک وجود داشتند که او را قوی‌ترین آن‌ها می‌کند. قدرت‌های دکتر مبتنی بر سحر و جادو است و بنابراین فقط به آنچه داستان نیاز دارد محدود می‌شود. قهرمانان جادویی زیادی در DCEU اصلی وجود ندارند، چیزی که قرار است در دنیای جدید DC تغییر کند. اینکه چگونه The Authority جادوی دکتر را به تصویر می‌کشد، آما هنوز مشخص نیست ولی Jeroen Thornedike در حال حاضر در میان برترین قهرمانان دنیا دی‌ سی جیمزگان جدید قرار دارد.

Green Lantern John Stewart

قوی ترین قهرمانان دنیا دی‌ سی جیمزگان
بهترین قهرمانان دنیا دی‌ سی جیمزگان

به غیر از نمایش کوتاهی در سکانس فلاش بک لیگ عدالت، Green Lanterns بخشی از DCEU نبود. اکنون انتظار می‌رود که سپاه گرین لنترن نقش اصلی را در دنیای جدید جیمز گان DC بازی کند. Lanterns، یک برنامه لایو اکشن آینده DC، هم جان استوارت و هم هال جردن، دو نفر از معروف‌ترین فانوس‌های سبز انسان را به نمایش خواهند گذاشت.

در یک تئوری، هر Green Lantern دارای مجموعه‌ای از قدرت‌ها است که هر گونه مقایسه بین دو گشت زنی متفاوت را کمی دشوار می‌کند. گفته می‌شود، با فرض اینکه لنترنز به جدول زمانی معمول کمیک‌های دی‌سی پایبند باشد، جان باید جوان‌تر از هال باشد. به این ترتیب، جان استوارت ممکن است کمتر از هال با تجربه و جزء قدرتمند ترین قهرمانان دنیا دی‌ سی جیمزگان باشد.

Green Lantern Hal Jordan

قوی ترین قهرمانان دنیا دی‌ سی جیمزگان
قویترین قهرمانان دنیا دی‌ سی جیمزگان

فانوس سبز رایان رینولدز تاکنون تنها نسخه لایو اکشن هال جردن است. بیش از یک دهه پس از Green Lantern (2011)، هال جردن به یک شخصیت زنده DC در Lanterns بازگشته است. همانطور که در مورد قبلی بحث شد، انتظار می‌رود هال از جان مسن‌تر باشد و در نتیجه با تجربه‌تر باشد. هال جردن اغلب به عنوان فانوس سبز با بیشترین اراده توصیف می‌شود که او را به یک چهره کلیدی در دنیای کیهانی دی سی تبدیل می‌کند.

فیلم Green Lantern فقط پتانسیل این را نشان داد که هال جردن چقدر می‌تواند قدرتمند باشد و چگونه می‌توان قدرت‌های او را به صفحه نمایش منتقل کرد. فانوس‌ها می‌توانند هال جردن با تجربه را در اوج قدرت خود نشان دهند.

بهترین کمیک های گرین

Swamp Thing

قوی ترین قهرمانان دنیا دی‌ سی جیمزگان
قدرتمند ترین قهرمانان دنیا دی‌ سی جیمزگان

Swamp Thing یکی از بهترین قهرمانان دنیا دی‌ سی جیمزگان است. در حالی که برنامه تلویزیونی Swamp Thing شخصیت اصلی خود را در سطح روانشناختی بررسی کرد؛ اما نشان نداد که Swamp Thing چقدر می‌تواند قدرتمند باشد. اکنون، فیلم Swamp Thing از دنیای دی سی می‌تواند با قرار دادن او در بین دیگر ابرقهرمانان، مهارت‌های این شخصیت را به نمایش بگذارد. Swamp Thing به هر گیاهی در این سیاره متصل است که به او وضعیتی خداگونه می‌دهد.

وقتی صحبت از توانایی‌های فیزیکی به میان می‌آید، Swamp Thing دارای قدرت و دوام فوق العاده است و می‌تواند شکل بدن خود را به میل خود تغییر دهد. قدرت Swamp Thing تنها با ارتباط او با محیط اطرافش محدود می‌شود.

معرفی بهترین کمیک های ورتیگو که بسیار جذاب و عجیب هستند

Apollo

قوی ترین قهرمانان دنیا دی‌ سی جیمزگان
برترین قهرمانان دنیا دی‌ سی جیمزگا

بحث نکردن قدرت آپولو بدون مقایسه او با سوپرمن دشوار است. آپولو که یکی از اعضای اتوریتی است، یکی از بسیاری از شخصیت‌های سوپرمن‌ مانند است که هم در دی‌سی و هم در مارول وجود دارد. قدرت های آپولو شامل قدرت فوق العاده، پرواز، سرعت فوق العاده، دید گرما و آسیب ناپذیری است. علاوه بر این، قدرت‌های آپولو از خورشید سرچشمه می‌گیرد که فقط به مقایسه بین او و سوپرمن می‌افزاید. آپولو احتمالاً بخشی از فهرست تیم The Authority خواهد بود، به این معنی که DC Universe باید راهی پیدا کند تا او را به اندازه کافی از سوپرمن متمایز کند. جدای از مقایسه، آپولو باید یکی از قهرمانان برتر در دنیای دی سی جیمزگان باشد.

Supergirl

قوی ترین قهرمانان دنیا دی‌ سی جیمزگان
قهرمانان قدرتمند در دنیا دی سی جیمزگان

کریپتون‌ها نیرویی هستند که در هر دنیای DC قابل محاسبه است. در واقع، یکی از دلایلی که چرا زمین یک سیاره مهم در داستان‌های کمیک دی سی است این است که به عنوان خانه حداقل دو کریپتونی، کال ال و کارا زور-ال عمل می‌کند. سوپرمن و سوپرگرل هر دو بخشی از دنیای دی سی جیمز گان خواهند بود و دومی فیلم خودش را در Supergirl: Woman of Tomorrow دریافت خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که آیا ساشا کال از The Flash نقش خود را در نقش Supergirl در Supergirl: Woman of Tomorrow بازی خواهد کرد یا خیر. در هر صورت، کارا یکی از قوی‌ترین شخصیت‌های DC است و می‌تواند با شرورانی مانند Brainiac و Darkseid مقابله کند.

10 فیلم ضروری دی سی برای تماشای The Flash

Superman

قوی ترین قهرمانان دنیا دی‌ سی جیمزگان
قهرمانان برتر در دنیای دی سی جیمزگان

سوپرمن معمولا مرکز داستان در دنیای دی سی است. به عنوان مثال، در دنیای انیمیشن DC و DCEU چنین بود. این روند در دنیای دی سی جدید جیمز گان ادامه خواهد داشت که اولین فیلمش Superman: Legacy خواهد بود. درباره فیلم سوپرمن ساخته جیمز گان اطلاعات زیادی در دست نیست، با این حال انتظار می‌رود که راه‌اندازی مجدد سوپرمن بسیار متفاوت از فیلم Man of Steel باشد. از یک طرف، Superman: Legacy قرار است برداشتی از میراث سوپرمن باشد که می‌تواند به معنای فیلمی کم‌تر اکشن باشد. از سوی دیگر، Superman: Legacy در دنیایی اتفاق می‌افتد که دیگر قهرمانان DC از قبل وجود دارند.

بنابراین، برای اینکه Superman: Legacy بیان کند که Kal-El مرکز دنیای DC است، باید سطح قدرت سوپرمن را ایجاد کند. قدرت‌های سوپرمن «قدرت‌های استاندارد ابرقهرمانی» هستند، توانایی‌هایی که الهام‌بخش ابرقهرمان‌های بی‌شماری دیگر هستند. با این حال، برخی از نسخه‌های سوپرمن، بسته به داستان، قوی‌تر از بقیه هستند. به عنوان مثال، سوپرمن هنری کاویل بخشی از فیلم های بسیار اکشن DCEU بود و توانست قدرت‌های خود را در برابر ژنرال زود، فائورا، روز قیامت و استپن گرگ به نمایش بگذارد. با این حال، صرف نظر از اینکه شخصیت منفی Superman: Legacy چه کسی است یا فیلم چقدر اکشن است، سوپرمن باید قهرمانان قدرتمند در دنیا دی سی جیمزگان باشد.

بیشتر بخوانید:

سوپرمن کیست ؟ معرفی سوپرمن شخصیت محبوب دی سی

بهترین کمیک های سوپرمن

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قوی ترین قهرمانان دنیا دی‌ سی جیمزگان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *