خواننده زن معروف ترکیه به کنسرت بابک جهانبخش آمد! [+ویدیو]

به تازگی ویدیویی از حضور عایشه گل‌ در کنسرت بابک جهانبخش در رسانه های مجازی فارسی منتشر شده که حواشی بسیاری را به همراه داشته است.

اخیرا ویدیویی از استقبال طرفداران بابک جهانبخش از عایشه گل در رسانه ها منتشر شد. گویا ورود عایشه گل به کنسرت بابک جهانبخش بسیاری را شوکه کرده است.

بیشتر بخوانید:

واکنش تند شاهد احمدلو به اجرای نمایش خانه امن با بازی فرخ نژاد و مهناز افشار

حضور عایشه گل‌ در کنسرت بابک جهانبخش

استقبال طرفداران بابک جهانبخش از عایشه گل

حضور عایشه گل‌ در کنسرت بابک جهانبخش
استقبال طرفداران بابک جهانبخش از عایشه گل

حضور «عایشه گل» خواننده و بازیگر ترکیه ای با استقبال فراوان دوستداران هنر در ایران رو به رو شد. او که برای حضور در مراسم اکران و افتتاحیه انیمیشن «پسر دلفینی» به ایران آمده بود، مورد توجه رسانه ها قرار گرفت و استقبال گرمی را تجربه کرد.

عایشه گُل، خواننده و بازیگر ترکیه ای در کنسرت ‎«بابک جهانبخش» در استانبول حضور پیدا کرد. این هنرمند پیش تر با ایفای نقش در فیلم «مطرب» نخستین معاشرت را با مخاطبان ایرانی اش تجربه کرده و حالا خواننده نسخه اورجینال انیمیشن «پسر دلفینی» شده است.

ورود عایشه گل به کنسرت بابک جهانبخش

در ادامه می‌توانید ویدیویی از بابک جهان بخش و عایشه گل در کنسرتش را ببینید:


عایشه گل که برای حضور در مراسم اکران و افتتاحیه انیمیشن پسر دلفینی به ایران آمده بود، مورد توجه رسانه ها قرار گرفت و استقبال گرمی را تجربه کرد. این هنرمند پیش تر با ایفای نقش در فیلم مطرب نخستین معاشرت را با مخاطبان ایرانی اش تجربه کرده و حالا خواننده نسخه اورجینال انیمیشن «پسر دلفینی» شده است.

عایشه گل جوشکن متولد 17 ژوئن 1985 در ترکیه ، خواننده و بازیگر است. عایشه گل فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیرت می باشد. عایشه گل در مقطع دبیرستان به کلاس های گیتار و پیانو رفت و همانجا بود که صدایش مورد توجه قرار گرفت و عضو یک گروه موسیقی شد و اجراهای مختلف را تجربه کرد. عایشه گل اولین تجربه بازیگری خود را در یک فیلم ایرانی بنام مطرب تجربه کرد. عایشه گل با بازی در این فیلم به شهرت زیادی رسید.

ترانه فیلم مطرب با صدای عایشه گل و پرویز پرستویی


بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *