واکنش افراطی هوادار گلزار بعد از شنیدن خبر ازدواج او [+ویدیو]

ویدئویی تحت عنوان ضجه های یک دختر بعد از ازدواج محمدرضا گلزار در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته که در ادامه این ویدئو را خواهید دید.

به کزارش فیگار، یک دختر ایرانی پس از اعلام خبر ازدواج محمدرضا گلزار بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار ویدیویی همراه با گریه ازدواج او را تبریک گفت در ادامه می‌توانید این ویدئوی جنجالی از یکی از هواداران گلزار را که در ماشین با ناله به گلزار تبریک می‌گوید را ببینید.

بیشتر بخوانید:

تحلیل مجری تلویزیون از واکنش‌های افراطی هواداران به ازدواج گلزار [+ویدیو]

فیلم ضجه های یک دختر بعد از ازدواج محمدرضا گلزار

هر آنچه که باید از عروسی گلزار بدانید

این دختر در ویدئو از ستاره نداشتن می‌گید. وی از این می‌گوید که چرا به او حتی یک نظر هم نکرده است! بدون هیچ معطلی نظر شما را به ویدئویی از ضجه‌ها و گریه‌های یک دختر بعد از ازدواج محمدرضا گلزار، بازیگر سینما جلب می‌کنیم:


ناله های دختری پس از ازدواج محمدرضا گلزار

عکسی از ساقدوش های محمدرضا گلزار در مراسم عروسی
عکسی از ساقدوش های محمدرضا گلزار در مراسم عروسی

کاربری در واکنش به این ویدیو که در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده، نوشت:

مسئولین و جامعه‌شناسان این وضعیت را شوخی نگیرید لطفا؛ «سندرم پرستش سلبریتی» یک بیماری شناخته شده در دنیا هست و هم تست داره و هم درمان؛ این بیماری و این بیماران رو دریابید.

گریه های یک دختر بعد از ازدواج گلزار

اگر از گریه ها و ناله‌های هواداران گلزار به علت عروسی کردنش بگذریم می‌توانید کمی به حواشی و عکس‌های بیرون آمده از مراسم عروسی گلزار هم بپردازید؛ به همین علت توجه شما را به عکس‌های لو رفته از حضور الناز شاکردوست و برادرش در مراسم ازدواج محمدرضا گلزار جلب می‌کنیم:

کادوی عروسی الناز شاکردوست به گلزار و آیسان آقاخانی

محمدرضا گلزار روز دوشنبه با انتشار ویدئویی از مراسم عروسی خود خبر ازدواجش را رسماً تأیید کرد. گلزار همچنین در این پست اینستاگرامی از تمامی دوستداران خود تشکر کرد. در ادامه می‌توانید خبرهای مرتبط با ازدواج گلزار را بخوانید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *