باربی در چین شکست خورد ؛ چرا فیلم باربی مورد علاقه چینی ها نبود؟!

شکست باربی در چین ؛ فیلم جذاب باربی که سر و صدای زیادی به پا کرده است، در کشور چین با شکست مواجه شد. باربی تا کنون در جایگاه پنجم چینی ها ایستاده است.

فیلم صورتی باربی که در کل جهان پرفروش شده است، در چین مورد استقبال قرار نگرفت. باربی با وجود این که در آفیس رکود بیشترین فروش را در تاریخ فیلم های آخر هفته آمریکا ثبت کرد. اما در چین با شکست مواجه شد. در ادامه مطلب با خبر فیلم باربی در کشور چین همراه ما بمانید.

شکست باربی در چین

فیلم سینمایی باربی در چین

به گزارش منابع خبری:

فیلم سینمایی جذاب باربی در سه روز اول اکران خود در چین تنها 8.2 میلیون دلار فروش داشته است، در حالی که فیلم‌های چینی گوی رقابت را از هم می‌برند و به تقویت جایگاه خود در گیشه می‌پردازند. بر این اساس فیلم باربی در جایگاه پنجم بین فیلم های سینمایی چین قراردارد و تقریبا شکست را قبول کرده است.

شکست باربی در چین
شکست باربی در چین

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان فیلم جدید باربی Barbie 2023 + زیرنویس چسبیده فارسی

تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم باربی با بازی مارگو رابی + دانلود رایگان + تریلر اصلی فیلم Barbie

باربی و اوپنهایمر

رقابت فیلم های باربی و اوپنهایمر

به گزارش منابع خبری:

کمپانی فیلم‌سازی یونیورسال پیکچرز اعلام کرد که نسخه جدید فیلم اوپنهایمر که تازه اکران شده است، ۹۳.۷ میلیون دلار یا به عبارتی ۲ میلیون پوند در آمریکا فروخته است.

بالاخره انتظارات به پایان رسید و دو قهرمان سینمایی یعنی باربی و اوپنهایمر با اکران در یک روز همه معادلات را تغییر دادند. یلم سینمایی «باربی» ساخته «گرتا گرویگ» بافروش تاریخی ۱۵۵ میلیون دلاری در آمریکا اکران خود را آغاز کرد. در ادامه مطلب با خبر فیلم های باربی و اوپنهایمر همراه ما بمانید.

مخاطبان این هفته برای «باربی» (Barbie) فانتزی خوش رنگ و لعاب گرتا گرویک صف کشیدند و فروش فیلم در آمریکای شمالی را به 155 میلیون دلار رساندند در همین حال، کمپانی فیلم‌سازی یونیورسال پیکچرز نیز اعلام کرد که نسخه جدید فیلم اوپنهایمر ۹۳.۷ میلیون دلار در کشور آمریکا فروخته است.

باربی و اوپنهایمر
باربی و اوپنهایمر, شکست باربی در چین

اکران فیلم باربی و اوپنهایمر

جالب‌ترین بخش ماجرا این بود که بسیاری از مخاطبان نتوانستند بین این دو فیلم با حال و هوای کاملا متفاوتشان، یکی را انتخاب کنند و در نتیجه تصمیم گرفتند در یک روز هر دو را تماشا کنند. این رکورد‌ها در حالی رقم خورده که سینما‌ها به طور کلی با مشکلات زیادی درگیر هستند. «باربی» رکورد پرفروش‌ترین فیلم به کارگردانی یک زن درهفته نخست اکران را به نام خود ثبت کرد، رکوردی که پیش از این متعلق به «پتی جنکینز» با فیلم «زن شگفت‌انگیز» بوده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *