عکس زیرخاکی محمد رضا گلزار جنجال به پا کرد! +[عکس های لاکچری از گلزار و همسرش]

تصویری با عنوان عکس زیرخاکی محمد رضا گلزار در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب گسترده ای در بین کاربران داشته است.

به تازگی تصویری از محمدرضا گلزار در شبکه های مجازی منتشر شده است که خیلی قدیمی است. در ادامه مطلب با خبر عکس قدیمی محمدرضا گلزار همراه ما بمانید.

عکس زیرخاکی محمد رضا گلزار

  • عکس زیرخاکی گلزار

به گزارش منابع خبری:

محمدرضا گلزار بازیگر ایرانی سینما و تلوزیون است.  گلزار بازیگر پرحاشیه ایرانی است که در فضای مجازی به شدت فعال است. در ادامه می‌توانید عکس کودکی محمدرضا گلزار را مشاهده کنید:

 

عکس زیرخاکی محمد رضا گلزار

اولین صبحانه دو نفره گلزار و آیسان

رضا گلزار و آیسان آقاخانی

به تازگی خبری تحت عنوان اولین صبحانه دو نفره گلزار و آیسان به انتشار رسید که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی به همراه داشت. چندی پیش، پس از اینکه محمدرضا گلزار ازدواج کرد و خبر آن پخش شد، واکنش فن پیج رضا گلزار به ازدواجش را تحت عنوان واکنش هواداران رضا گلزار به داستان ازدواجش به همراه داشت که حواشی زیادی را به همراه داشت. استوری هوادار محمدرضا گلزار یکی از اتفاقاتی بود که روز گذشته، سوژه‌ عام نیز شد و برخی از خبرگزاری‌ها آن را مسخره می‌کنند.

اولین صبحانه دو نفره گلزار و آیسان
اولین صبحانه دو نفره گلزار و آیسان

آیسان آقاخانی دختر جوان زنجانی که متولد سال ۱۳۷۶ است، تصاویرش بسیار در فضای مجازی در حال پخش است و ادعا شده که این دختر همسر محمدرضا گلزار است. این دختر اهل زنجان بوده و پیج‌های مختلف اینستاگرامی او را با عنوان همسر محمدرضا گلزار معرفی کرده‌اند. آیسان آقاخانی اسم همسر محمدرضا گلزار می‌باشد و دختر یک تاجر است و اختلاف سنی زیادی با محمدرضا گلزار دارد.

بیشتر بخوانید: ماجرای طلاق گلزار و آیسان از کجا منتشر شد؟ [+ویدیو دابسمش]

ازدواج محمدرضا گلزار

در ادامه می‌توانید استوری رضا گلزار از صبحانه را ببینید:

اولین صبحانه دو نفره گلزار و آیسان
اولین صبحانه دو نفره گلزار و آیسان

بیشترب خوانید: ببینید : ویدئویی از رضا گلزار پشت ماشین لاکچری

دومین صبحانه دو نفره گلزار و آیسان
دومین صبحانه دو نفره گلزار و آیسان

پس از منتشر شدن خبر ازدواج محمدرضا گلزار با آیسان آقاخانی، اخباری مبنی بر این که تعداد زیادی دختر کارشان به بیمارستان کشیده و خودکشی کرده اند دست به دست در فضای مجازی می چرخید. اما این بار عکسی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد یک مرد هم به خاطر محمدرضا گلزار خودکشی کرده و به زیر سرم رفته است.

برخی از فن پیج های دو آتیشه رضا گلزار هنوز باور ندارند که او ازدواج کرده است و در شبکه های اجتماعی دست به اقدامات عجیبی زده اند برخی از انها کانال ها و پیج هایی با عنوان “روز شمار جدایی و طلاق محمدرضا گلزار از همسرش” را راه اندازی کرده اند و هر روز تعداد روزهایی که از ازدواج گلزار میگذرد را می شمارند. هوداران گلزار این بازیگر را متعلق به خودشان میدانند و معتقدند که این بازیگر حق ندارد ازدواج کند و باید تا اخر عمر مجرد بوده و برای آنها وقت بگذارد.

بیشتر بخوانید: ویدیو: پشت پرده داستان آقا رضا گلزار : تو را من برگزیدم

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *