عکس جدید محمدرضا گلزار در زمین پدل! +[ ویدئویی از رضا گلزار پشت ماشین لاکچری]

عکس جدید محمدرضا گلزار درحال بازی کردن در زمین پدل، در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب گسترده ای داشته است.

به تازگی تصویری از محمدرضا گلزار بازیگر جنجالی ایرانی منتشر شده است که او را در حال ورزش پدل نشان می‌دهد. در ادامه مطلب با خبر جدید ترین عکس محمدرضا گلزار همراه ما بمانید.

عکس جدید محمدرضا گلزار

محمد رضا گلزار ورزش پدل

به گزارش منابع خبری:

محمدرضا گلزار بازیگر ایرانی که به تازگی خبر ازدواجش رسانه ای شد، اکنون با همسرش در دبی است. در ادامه می‌توانید عکس گلزار درحال ورزش پدل را مشاهده کنید:

عکس جدید محمدرضا گلزار
عکس جدید محمدرضا گلزار

بیشتر بخوانید:

عکس زیرخاکی محمد رضا گلزار جنجال به پا کرد! +[عکس های لاکچری از گلزار و همسرش]

در ویدیویی عقد آریایی بهرام رادان و رضا گلزار به چالش کشیده شد!

//

ویدئویی از رضا گلزار پشت ماشین لاکچری

فیلمی از ماشین لاکچری رضا گلزار

اخیرا ویدیویی از رانندگی رضا گلزار با ماشین لوکس در رسانه های مجازی فارسی منتشر شده است. گویا ویدیو لو رفته از ماشین لوکس گلزار سر صدای زیادی را در رسانه های مجازی ایجاد کرده است. امروز ویدیویی از ماشین سواری رضا گلزار در رسانه ها پخش شد که توجه بسیاری از کاربران را جلب کرد. همچنین چندی پیش عکسی از مادر زن محمدرضا گلزار به همراه آیسان همسرش در کنسرت منتشر شد.

یکی از اخباری که این روزها بر سر زبان افتاده است ازدواج یکی از هنرمندان مطرح در سینما محمدرضا گلزار است. فیلمی از محمدرضا گلزار در کنار خانمی جوان با لباس سفید منتشر و به سرعت وایرال شد که خبر از عقد این هنرمند می داد. تا خود محمدرضا گلزار با انتشار کلیپی از عقد خود خبر ازدواجش با آیسان آقاخانی داد.

ویدئویی از رضا گلزار پشت ماشین لاکچری
فیلمی از ماشین لاکچری رضا گلزار

ویدیویی از رانندگی رضا گلزار با ماشین لوکس

در ادامه می‌توانید ویدیو لو رفته از ماشین لوکس گلزار را ببینید:

محمدرضا گلزار بازیگر سینما متولد 1356 است. محمد رضا گلزار به تازگی مراسم عروسی اش را برگزار کرده است. محمدرضا گلزار علاوه بر بازیگری، خوانندگی هم می کند. نام همسر محمدرضا گلزار آیسان است. همسر محمدرضا گلزار 19 سال از او کوچکتراست.

آیسان آقاخانی دختر جوان زنجانی که متولد سال ۱۳۷۶ است، تصاویرش بسیار در فضای مجازی در حال پخش است و ادعا شده که این دختر همسر محمدرضا گلزار است. این دختر اهل زنجان بوده و پیج‌های مختلف اینستاگرامی او را با عنوان همسر محمدرضا گلزار معرفی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *