تیپ جدید رز رضوی جنجالی شد! +[ماجرای صیغه محمدرضا شریفی‌نیا با رز رضوی]

تصویری از تیپ جدید رز رضوی در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب گسترده ای در بین کاربران داشته است.

به تازگی عکسی از رز زضوی بازیگر توانمند و خوب ایرانی منتشر شده است. در ادامه مطلب با خبر عکس جدید رز رضوی همراه ما بمانید.

تیپ جدید رز رضوی

  • استایل جدید رز رضوی

به گزارش منابع خبری:

رز رضوی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 14 فروردین 1361 است. او مترجم زبان اسپانیایی است و چند کتاب هم ترجمه کرده است. در ادامه می‌توانید جدید ترین عکس رز رضوی را مشاهده کنید:

تیپ جدید رز رضوی
تیپ جدید رز رضوی

ماجرای صیغه محمدرضا شریفی‌نیا با رز رضوی

صیغه محمدرضا شریفی نیا و رز رضوی در مکه

به تازگی ویدیویی از ماجرای صیغه محمدرضا شریفی‌نیا با رز رضوی و ماه عسل در مکه در رسانه ها پخش شده که حواشی بسیاری را ایجاد کرده است. مهران مدیری از بازیگر آس و پاس خواست درباره ماجرای ازدواجش با رز رضوی توضیح بدهد که محمدرضا شریفی نیا گفت:

“در سفر حج معمول بود باید زنان با محارم به حج بروند و در این سفر نام هر بازیگر مرد در کنار یک بازیگر زن عنوان شد و اسم خانم رز رضوی در کنار من آمده بود و شیطنت یک روزنامه در تهران بود که با تیتری نوشت: ماه عسل محمدرضا شریفی نیا و رز رضوی در مکه… اما من و خانم رضوی بارها و بارها این موضوع را تکذیب کرده ایم.”

ماجرای صیغه محمدرضا شریفی‌نیا با رز رضوی
صیغه محمدرضا شریفی نیا و رز رضوی در مکه

ماه عسل محمدرضا شریفی نیا و رز رضوی در مکه

در ادامه می‌توانید ویدیویی از ازدواج موقت محمدرضا شریفی نیا و رز رضوی در مکه را ببینید:

محمدرضا شریفی نیا افزود:

“در آن سفر ملیکا دخترم هم بود، رز رضوی دوست ملیکا نیز همراه ما بود، این امری طبیعی است اما برای ما تبعات داشت و در ایران یک روزنامه با شیطنت این اقدام را ازدواج تلقی کرد​.”

رز رضوی متولد فروردین ۱۳۶۱ تهران بازیگر سینما و تلویزیون است. رز رضوی مترجم زبان اسپانیایی است و چند کتاب هم ترجمه کرده که هنوز چاپ نشده است. رز رضوی فعالیت هنری خود را با فیلم سینمایی ملودی به آغاز کرد . رز رضوی سالهاست که دوست صمیمی مهراوه شریفی نیاست . رز رضوی با بازی در سریال ملکوت کاملاً شناخته شد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *