ببینید: تیپ جدید آرام جعفری کولاک کرد! +[عکس آرام جعفری با گریم مرلین مونرو]

تیپ جدید آرام جعفری که لباس و کلاهش را با رنگ جذاب قرمز ست کرده است، در اینستاگرام منتشر شد و بازتاب گسترده ای داشته است.

آرام جعفری تصویر جدیدی از خود منتشر کرد که رنگ کلاه و پیراهنش را با رنگ قرمز خاص ست کرده است. در ادامه مطلب با خبر عکس تیپ جدید آرام جعفری همراه ما بمانید.

تیپ جدید آرام جعفری

  • استایل جدید آرام جعفری

به گزارش منابع خبری:

آرام جعفری بازیگر سینما و تلویزیون است او بازیگر بدون حاشیه ای است که در سال 1359 به دنیا امده است. در ادامه می‌توانید جدید ترین عکس آرام جعفری را مشاهده کنید:

تیپ جدید آرام جعفری
تیپ جدید آرام جعفری

تصویر جدید آرام جعفری با گریم مرلین مونرو

به تازگی، تصویر جدید آرام جعفری با گریم مرلین مونرو در فضای مجازی منتشر شده که حواشی و بازخوردهای زیادی را به همراه داشته است. آرام جعفری که از بازیگران قدیمی سینما و تلویزیون ایران است، با انتشار عکس‌هایی در فضای مجازی با گریم بازیگران کلاسیک هالیوودی، که احتمالا برای بازی در پروژه‌ای سینمایی به کارگردانی یک فرد ایرانی است سال نو را به مردم ایران تبریک گفت.

در ادامه می‌توانید عکس آرام جعفری در گریم مرلین مونرو را ببینید:

آرام جعفری با گریم مرلین مونرو
مرلین مونرو شدن آرام جعفری

آرام جعفری در نقش مرلین مونرو

آرام جعفری متولد ۲۲ بهمن ۱۳۵۹ بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او کار بازیگری را از سال اول دوره راهنمایی با مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما شروع کرده و در پانزده سالگی شاگرد حمید سمندریان بوده است.

نخستین کار تئاترش (دایره گچی قفقازی) را با حمید سمندریان تجربه کرده‌است، و در بازیگری در تلویزیون با سریال زیر آسمان شهر به شهرت رسید. آرام جعفری مدرک کارشناسی ارشد در رشته نقاشی گرافیک، و مدرک کارشناسی کارگردانی بازیگری دارد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *