جنجال در کنسرت گروه لیان و حمله به گوینده جناب خان [+ویدیو]

به تازگی ویدیویی از جنجال کنسرت گوینده جناب خان در رسانه های مجازی فارسی منتشر شده که سر صدای زیادی را توسط کابران ایجاد کرده است.

اخیرا ویدیوی از اجرا محمد بحرانی در کنسرت لیان در شبکه های اجتماعی پخش شده است. گویا اجرا زیبای گوینده جناب خان در کنسرت لیان بسیاری از کابران را شوکه کرده است.

فیلم حمله وحشیانه به کنسرت لیان با حضور محمد بحرانی (صداپیشه جناب‌خان)

کلیک نمایید 👆👆👆👆 لینک بالا

جنجال کنسرت گوینده جناب خان

خوانندگی گوینده جناب خان در کنسرت

کنسرت گذاشتن گوینده جناب خان
خوانندگی گوینده جناب خان در کنسرت

محمد بحرانی صداپیشه «جناب خان» شب گذشته اواسط کنسرت «لیان» به دعوت محسن شریفیان روی صحنه تالار وحدت آمد و با یک اجرای زیبا و احساسی، سالن را به وجد آورد. کانال عصر ایران در تلگرام شب گذشته حمله و تلاش افراد ناشناس و خودسر برای برهم زدن کنسرت گروه لیان در جمعه شب تالار وحدت با اقدام به موقع حراست ناکام ماند.

افشای رابطه مرت رمضان دمیر و افرا ساراچ اوغلو (سیران و فرید) + ویدیوی لحظه بوسیدن

اجرا محمد بحرانی در کنسرت لیان

در ادامه می‌توانید ویدیویی از اجرا زیبای گوینده جناب خان در کنسرت لیان را ببینید:


محمد بحرانی متولد 16 آذر 1360 در شیراز صداپیشه و بازیگر ایرانی است. محمد بحرانی با شخصیت جناب خان به شهرت رسید. در سال ۱۳۸۰ در همین حین مریم سعادت که داور یکی از این جشنواره‌ها بود کارِ وی پسندید و از او برای کار در یک برنامهٔ تلویزیونی دعوت کرد.

از همان‌جا بود که فعالیت او در این مسیر جدی شد. از سال 1380 وارد تلویزیون شد علاقهٔ بحرانی به نمایش عروسکی از جشنواره های تئاتر عروسکی دانشجویی آغاز شد. او که در آن دوران چند کار در این حیطه داشت، با گذر زمان به این موضوع علاقه مند شد.

بیشتر بخوانید:

کلیک نمایید 👆👆👆👆 لینک بالا

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *