شخصیت های فراموش شده دی سی از نگاه سایت فیگار

بسیاری از قهرمانان و شرور های دی سی نادیده گرفته شدند. در ادامه می خواهیم شخصیت های فراموش شده دی سی را به شما معرفی کنیم.

کمیک‌های دی سی همیشه با خلق شخصیت‌های خود مبتکر بوده اند؛ اما در دهه 2000 شخصیت‌هایی وجود داشت که شاید جزو بدترین‌ها باشند. برخی از شخصیت های فراموش شده دی سی خود را در طول دهه 2000 تولید کرد. در حالی که این یک طبقه‌بندی خشن از نحوه نمایش طرح‌ها است؛ اما تعداد زیادی از قهرمانان فراموش شده DC وجود دارند، روایت‌های مربوطه خود را به شیوه‌ای ضعیف ارائه می‌کنند، یا از منظر بصری، فقط مضحک هستند. این دوران نوآوری بود و تعداد زیادی از قهرمانان و شروران جذاب اولین بار در دهه 2000 ظاهر شدند و آن را به دوره زمانی ارزشمندی برای بازبینی در هنگام کاوش در آرشیو تبدیل کردند. اما هیچکس نباید انتظار داشته باشد که بسیاری از این چهره های ناآشنا در عصر کنونی بازگردند.

همه‌ی مقاله‌های دی سی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های دی سی

شخصیت های فراموش شده دی سی

  • قهرمانان فراموش شده دنیای دی سی

در ادامه قرار است شخصیت های فراموش شده دی سی را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

شخصیت های فراموش شده دی سی
شخصیت های فراموش شده دی سی

دهه 2000 برای دی سی کامیکس دوران پیچیده‌ای بود. این قبل از هر یک از راه‌اندازی‌های اصلی خط زمانی فعلی بود، اما علیرغم اینکه صنعت همیشه در جریان بود، شاهد انتشار برخی از پرفروش‌ترین کمیک‌های DC در تمام دوران بودیم. بنابراین، این یک دوره قطبی شدن شخصیت ها بود و این تغییر مسیر را برای تعیین تکلیف خطرات هدایت کرد. جعل شخصیت‌هایی با چنین ایده‌های تخیلی هرگز نباید مورد اهانت قرار گیرد، بنابراین اگرچه ممکن است به عنوان برخی از شخصیت های فراموش شده دی سی ، خوانندگان هنوز دوست دارند با شخصیت‌های عجیب و غریب سرگرم شوند.

بیشتر بخوانید:

Imperiex

شخصیت های فراموش شده دی سی
محبوب ترین شخصیت های دی سی که فراموش شده اند

شخصیت‌های هیولا بخش اصلی چشم انداز کمیک‌های دی سی هستند؛ اما وقتی به قدرت می‌رسد، همه چیز نسبی است. یکی از محبوب ترین شخصیت های دی سی که فراموش شده اند ، Imperiex است که سطح قدرت خودش آنقدر مضحک بود که به سختی می‌توان فهمید که چگونه می‌توان او را به طور مؤثر در یک داستان قرار داد.

این شخصیت که در سال 2000 در Superman #152 به نمایش درآمد، توسط جف لوب و ایان چرچیل خلق شد. Imperiex مسلماً یکی از ترسناک‌ترین شخصیت‌های DC در کمیک است، با نیروی انفجار بزرگ که به او اجازه می‌دهد جهان‌ها را نابود و غارت کند. این موضوع فضای کمی برای توسعه روایت باقی می‌گذارد؛ اما طراحی ایمپریکس علیرغم توانایی‌های OP، شیک، رنگارنگ و ظاهری بسیار احمقانه دارد که آن هاله تهدیدآمیز را از بین می‌برد.

Orca

شخصیت های فراموش شده دی سی
شخصیت های دیده نشده در دی سی

شرورهای مبتنی بر حیوانات در گذشته برای دی سی کامیکس بسیار موفق بوده‌اند. گوریلا گرود و کینگ شارک دو نمونه قابل توجه از آنتاگونیست‌ها هستند که به روش‌های عمده‌ای مطرح شده‌اند. با این حال، اورکا شبیه به کینگ شارک است. زیست شناس دریایی که با یک نهنگ پیوند خورده بود، اولین بار در سال 2000 در Batman #579 توسط لری هاما و اسکات مک دانیل ظاهر شد و جزء شخصیت های دیده نشده در دی سی قرار گرفت. در حالی که این شخصیت در تعداد انگشت شماری از کمیک‌های جذاب استفاده شده است، فاقد اصالت و داستان خنده دار بوده که مبدأ اورکا را به دلایلی اشتباه به یاد ماندنی کرده است. همچنین با نام واقعی گریس بالین، چند بار تجسم مجدد از اورکا صورت گرفته است که هیچ کدام نتوانستند واقعاً باقی بمانند.

Sebastian Ballesteros

شخصیت های فراموش شده دی سی
دیده نشدن برخی از شخصیت های دی سی

Cheetah جزء فوق‌العاده‌ترین شخصیت‌های به DC Canon است، با این که شخصیت شرور Wonder Woman چندین بار به مقام رهبر Legion of Doom ارتقا یافته است. بنابراین مایه تاسف است که سباستین بالستروس به عنوان یوزپلنگ مذکر معرفی شده که هیچ گونه نوآوری در طراحی واقعی ندارد. این شخصیت در Wonder Woman #170 در سال 2001 توسط فیل جیمنز و جو کلی معرفی شد. به سراغ برخی از بهترین داستان‌ها برای خوانندگان کتاب‌های مصور بروید تا فرصتی برای دیده شدن مجدد از Ballesteros در شکوه او داشته باشید. با پیچ و تاب داستانی اضافه‌ای که به ایجاد تکراری از قو نقره‌ای کمک کرد تا بازخورد بیشتری داشته باشد. هرگز راه موثری برای استفاده از Ballesteros وجود نداشته است که او را کمی شکست می‌دهد.

Batzarro

شخصیت های فراموش شده دی سی
قهرمانان فراموش شده DC

دهه 2000 شاهد کپی برداری بسیاری از شخصیت‌های دیگر بود که بتمن شخصیت بعدی بود و جزء دیده نشدن برخی از شخصیت های دی سی قرار گرفت. بیزارو تجسم معکوس سوپرمن بود، شخصیتی بسیار دوست داشتنی که با وجود تمایلات خشونت آمیزش، همدردی زیادی از سوی خوانندگان به دست آورد. طبیعتاً، دی سی بتزارو، معادل بروس وین را ساخت که در سال 2005 در Superman/Batman #120 توسط جف لوب و اد مک گینس به نمایش درآمد.

بتزارو، یک شخصیت شرور کمیک دی سی که بدون قوانین شرافتی سختی و بتمن به آن می‌بالید، عمل می‌کرد، به سختی یک سال دوام آورد تا اینکه کشته شود، که نشان دهنده عدم جذابیت این شخصیت است. در حالی که این مفهوم در فرضیه خود جذاب است؛ زیرا قبلاً انجام شده بود، فاقد از آن نقطه عطف داستان بود که می‌توانست به جدا شدن آن کمک کند. علاوه بر این، از نظر بصری، Batzarro فقط آزاردهنده است.

بهترین شرور های شبیه بتمن

Zeiss

شخصیت های فراموش شده دی سی
شخصیت های فراموش شده دی سی

فیلو زایس بارها به تصویر کشیده شده است. این شخصیت یک هیتمن نسبتاً بی مزه است، با تمام تخصص هنرهای رزمی که خوانندگان ممکن است انتظار داشته باشند. حتی لباس آنتاگونیست هم ساده است، یک کت ترنچ اغلب افراد حرفه‌ای را زینت می‌دهد. اد بروبیکر و اسکات مک دانیل زایس را در Batman #582 در سال 2000 به وجود آوردند.

با این حال، حتی بهترین کمیک‌های دی سی در تمام دوران‌ها برای استفاده حداکثری از مجموعه قدرت زایس تلاش می‌کنند. با رفلکس‌های تقویت شده توسط سیستم های سایبرنتیک، این برای رسانه‌ها بسیار استاندارد است. با این حال، در یک چرخش احمقانه، زایس همچنین از عینک‌هایی استفاده می‌کند که به او اجازه می‌دهد جهان را متفاوت ببیند و زمان را کند می‌کند، داده‌های ورودی را تجزیه و تحلیل خواهد کرد و حرکات خود را بیشتر می‌کند. حداقل این یک مجموعه از قدرت های او خلاقانه است.

Agamemno

شخصیت های فراموش شده دی سی
قهرمانان فراموش شده دنیای دی سی

آگاممنو کارهای زیادی علیه او به وجود آمد. برای شروع، او برای تطبیق با عصر نقره‌ای صنعت کتاب‌های مصور خلق شد، دوره‌ای که سازندگان انواع شرورهای عجیب و غریب را خلق کردند که هرگز نتوانستند دوباره ظاهر شوند. ثانیاً، پس‌زمینه کیهانی آگاممنو به طراحی بیرونی می‌افزاید، با مارک وید و تری دادسون در اولین حضور او در سال 2000 در Silver Age #1 چیزی از خود دریغ نکردند.

طرفداران سرسخت ممکن است این شرور مبهم دی سی را بشناسند که زمانی خود را به انرژی تبدیل کرده بود تا جهان را کشف کند. او با مجموعه‌ای از توانایی‌های بسیار قدرتمند که هرگز واقعاً تعریف نشده‌اند، یکی از قهرمانان فراموش شده DC است؛ زیرا لباس‌های خنده‌دار و طراحی بصری‌اش، در کنار سبک رزمی سابقش ثبات بسیار کمی داشت.

Fright

شخصیت های فراموش شده دی سی
شخصیت های فراموش شده دی سی

هیچ حدس نمی‌زنیم که چگونه نام لیندا فریتاوا در نهایت به ترس تبدیل شد، مانند بسیاری از قهرمانان فراموش شده دنیای دی سی ، داستان منشأ Fright با کپی کردن دیگر شخصیت ها آغاز می‌شود. این سموم ترس Scarecrow است که الهام بخش این شخصیت بود. همچنین توسط جاد وینیک و داستین نگوین خلق شد، اولین حضور او در سال 2004 بود و در Batman #627 ظاهر شد.

میم‌های بسیار خوبی وجود دارد که عجیب‌ترین شخصیت‌های دی سی را خلاصه می‌کند و Fright مطمئناً با بسیاری از آن‌ها مطابقت دارد. او واقعاً از فرمول سنتی دانشمندی پیروی می‌کند که به خاطر آزمایش‌های جهش‌یافته‌شان از حرفه خود بیرون رانده شده است، قبل از اینکه این توانایی‌ها را به یک امپراتوری جنایتکار تبدیل کند. شخصیت Fright’s Scarebeast رک و پوست کنده آنقدرها هم ترسناک نیست، تنها چیز جالب در مورد او ضربه زدن Hugo Strange بود.

Humpty Dumpty

شخصیت های فراموش شده دی سی
شخصیت های دیده نشده در دی سی

شخصیت‌های الهام‌گرفته از آلیس در سرزمین عجایب بخش بزرگی از کانن دی‌سی هستند و آلیس شرور Batwoman و Mad Hatter آنتاگونیست بتمن پیشتاز هستند. اما دی سی با افزودن احمقانه Humpty Dumpty به افسانه‌ها، ظاهری کودکانه را به افسانه‌ها بیشتر فرو برده است. دن اسلات و رایان سوک این شخصیت را در سال 2003 در Arkham Asylum: Living Hell #3 به دی سی آوردند.

حتی مبهم‍‌ترین ابرقهرمانان دی سی ممکن است نام Humpty Dumpty را نشنیده باشند که نام اصلی او واقعاً Humphry Dumpler است. دامپی با سر تخم مرغی شکل و بدون قدرت صحبت کردن، تا حد زیادی وسواس زیادی دارد که همه چیز را دوباره کنار هم قرار دهد. این شخصیت ممکن است به شدت آزاردهنده باشد؛ اما او یکی از بدترین شخصیت‌ها است؛ زیرا می‌توان در راه داستان‌گویی خوب به آن دست یافت.

Zookeeper

شخصیت های فراموش شده دی سی
دیده نشدن برخی از شخصیت های دی سی

ساموئل رجیستر یکی از انواع شخصیت Zookeeper است؛ اما احتمالاً قابل توجه‌ترین شیفتگی Zookeeper به حیوانات که همیشه در مورد ویروس Sakutia تحقیق می‌کرد، منجر به آزمایش خود و در نتیجه قدرت‌های دگرگونی شبیه به Beast Boy شد. جف جانز و تام گرومت برای اولین بار در سال 2004 به عنوان بخشی از تایتان های نوجوان شماره 13 به سراغ این شخصیت رفتند. او ممکن است عاشق طبیعت باشد؛ اما این شخصیت کمیک دی سی را نباید قضاوت خوب کرد.

در یک حول محور داستانی عجیب و غریب، Zookeeper حتی موفق می‌شود برخی از متحدان حیوانات را به سلاح تبدیل کند و این ارتش را وارد نبردی کند که برای باور کردن آن باید دیده شود. کمپانی دی سی میزبان ایده‌های نسبتاً عجیبی است؛ اما Zookeeper واقعاً حس دوران خود را دارد. این شخصیت دهه 2000 ممکن است یکی از محبوب ترین شخصیت های دی سی که فراموش شده اند باشد ولی مخاطبین زیادی او را بدترین می‌دانند.

Karnevil

شخصیت های فراموش شده دی سی
شخصیت های فراموش شده دی سی

جرمی کارن، یک بار دیگر، با نامی شروع کرد که تقریباً مشتق شده از نامی است که او برگزیده بود. البته کارنویل به عنوان یکی از شخصیت های دیده نشده در دی سی قرار گرفته است. اما به عنوان دشمن کارآگاه شامپانزه، جای تعجب نیست که کارنویل یکی از بدترین شخصیت های 2000 است. او توسط بیل ویلینگهام در Shadowpact #1 که در سال 2006 منتشر شد تصور شد.

کارنویل که به طرز عجیبی دارای یک خط داستانی فوق العاده تاریک DC بود، به معنای واقعی کلمه به جهنم فرستاده شداست؛ اما آنقدر سادیستی بود که نتوانستند با او کنار بیایند. این بچه یک تهدید قابل باور نیست، اما تمایلات خشونت آمیز او نشان داده است که او یک قاتل خونسرد است. مهم نیست جرمی چقدر مسئول خون ریزی است، همیشه جدی گرفتن او سخت است، به خصوص بعد از اینکه توسط یک میمون مورد حمله قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار عجیب ترین دوستی های کمیک دی سی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *