لیلا کریمی خواهر علی کریمی ؛ فیلم اعترافات خواهر علی کریمی علیه برادرش

لیلا کریمی خواهر علی کریمی ؛ صحبت‌های خواهر علی کریمی درباره سوءاستفاده مالی برادرش از او بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته. اما موضوع چیست؟

اولین اظهارات لیلا کریمی درباره ماجرای چک‌های ۷۷۰ میلیاردی منتشر شد. خبرگزاری میزان، رسانه‌ی رسمی قوه قضاییه در گزارشی اعلام کرد:

فردی به نام لیلا کریمی، خواهر علی کریمی به دلیل سوء استفاده و کلاهبرداری این فوتبالیست سابق از او، از ۱۷ ماه قبل در زندان است. یعنی زمان بازداشت و انتقال خواهر کریمی به حبس، به پیش از ناآرامی‌های سال گذشته بازمی گردد، اما این خبر تاکنون مسکوت مانده بود.

علی کریمی خواهر لیلا کریمی

فیلمی که سایت مشرق نیوز و رویداد 24 درباره این اتفاق منتشر کرده‌اند را باهم ببینیم:

علی کریمی و صحبت های خواهرش لیلا

همانطور که دیدید در فیلمی که برای اولین بار منتشر شده است بخشی از اظهارات لیلا کریمی در تشریح این سوء‌استفاده را مشاهده کردید. مصاحبه فوق با رضایت لیلا کریمی ضبط شده و برای انتشار تصویر او مجوزهای قضایی لازم اخذ شده است.

برادر لیلا کلاه‌برداری

ساعاتی پس از انتشار گزارش خبرگزاری میزان، علی کریمی در توییتر خود به آن واکنش نشان داد. کریمی بدون اشاره به ادعای مطرح شده درباره ی نقش وی در زندانی شدن خواهرش در توییتی نوشت:

همیشه و در همه حال هدفم مبارزه با فساد بوده و هست و خواهد بود، از همین تریبون اعلام میکنم هر کدام از اقوام درجه یک و دوستان نزدیکانم باعث گزند و آسیب به فرد دیگری در جامعه شد ، اشد مجازات را براى آن فرد خاطی خواستارم.

بیشتر بخوانید:

لیلا کریمی خواهر علی کریمی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *