لباس شناور اما واتسون ؛ شوخی هواداران هری پاتر با لباس اما واتسون

لباس شناور اما واتسون موجی از میم‌های Harry Potter را ایجاد کرد. اما واتسون با پوشیدن لباسی که بر جاذبه زمین غلبه می‌کند منجر به شوخی هواداران هری پاتر شد.

موجی از واکنش‌ های طنزآمیز با لباس اما واتسون به‌راه افتاد. این بازیگر که در فیلم‌های هری پاتر نقش هرماینی گرنجر را ایفا کرده، به‌تازگی تصویری از اما واتسون با لباسی از برند Loewe در کنار برادرش الکس با مشروب رنه اسپریتس در اینستاگرام منتشر شده است.

لباس شناور اما واتسون

شوخی هواداران هری پاتر با لباس اما واتسون

یقه لباس مینی اسلیپ واتسون ۳۳ ساله به شکلی طراحی شده که به نظر می‌رسد در هوا معلق است. سیم‌کشی در زیر این لباس باعث می‌شود که بیننده چنین تصوری پیدا کند.

لباس شناور اما واتسون

هواداران هری پاتر با لباس اما واتسون شوخی کردند

لباس اما واتسون باعث شد هواداران او با دیدن لباسش به‌یاد یکی از نخستین صحنه‌ها در فیلم‌های هری پاتربیافتند. یکی از آن‌ها در اینستاگرام به طلسمی ارجاع می‌دهد که در مدرسه جادوگری هاگوارتز آموزش داده می‌شد:

لباس می‌گوید وینگاردیوم لویوسا.» دیگری اضافه می‌کند: «این هاگوارتزی‌ترین لباس تاریخ است.» کاربر دیگری می‌نویسد: «این لباس بر قوانین فیزیک غلبه کرده است.» یک هوادار دیگر می‌گوید: «لطفاً لباس‌هایی طراحی کنید که با عقل جور دربیاید.

مستند دوبله مجموعه هری پاتر منتشر شد

فاصله گرفتن اما واتسون از بازیگری منجر به ساخت کمپانی مشروب‌سازی رنه اسپریتس را با پدرش کریس و برادرش شد. او آخرین بار در فیلم Little Women دیده شده اما اخیراً وعده داده است که به هالیوود بازخواهد گشت:

مسئله‌ای که خیلی دشوار یافتم این بود که باید می‌رفتم و در فروش چیزی مشارکت می‌کردم که اختیار زیادی رویش نداشتم. اینکه نقش اول یک فیلم را بازی کنی و به همه ژورنالیست‌ها پاسخ دهی که «این فیلم با نگاه تو چه سنخیتی دارد؟

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *