مصاحبه سیلوستر استالونه درباره خرید خانه اش توسط ادل ؛ بدون مجسمه راکی خانه را نمیخرید

به تازگی، مصاحبه سیلوستر استالونه درباره خرید خانه اش توسط ادل به انتشار رسیده که گویی ادل گفته که بدون مجسمه راکی خانه را نمیخرید.

به تازگی، در مصاحبه‌ای جدید که به تازگی به انتشار رسیده است، خرید خانه سیلوستر استالونه توسط ادل رخ داد که این هنرمند، در این مصاحبه از جزئیات خریده شدن خانه سیلوستر استالونه و ادل خبر داد و به مردم درباره جنجال ادل و سیلوستر استالونه بر سر خرید خانه خبر داد.

مصاحبه سیلوستر استالونه درباره خرید خانه اش توسط ادل

بدون مجسمه راکی خانه را نمیخرید

بازیگر ۷۶ ساله که اخیراً در سریال خانواده استالونه نتفلیکس دیده شده در نهایت با خواسته ادل موافقت می‌کند و سال گذشته مجسمه برنزی راکی را برای این خواننده پاپ محبوب باقی می‌گذارد. ادل سال گذشته عمارت سیلوستر استالونه را به قیمت 58 میلیون دلار خرید.

بیشتر بخوانید:

نظر سیلوستر استالونه درباره آرنولد ؛ “او برتر از بسیاری از بازیگران دهه 80 بود”

بهترین فیلم های سیلوستر استالونه

ستاره فیلم سینمایی راکی دوشنبه در وال استریت ژورنال فاش کرد که ادل، با یک شرط منحصر به فرد با خرید ملک موافقت کرد و او اصرار داشت که مجسمه برنزی راکی ​​بالبوآ در خانه بماند. ادل وقتی می‌فهمد که سیلوستر مجسمه را می‌خواهد، می‌گوید:

در آن صورت فروشی نیست. این تمام معامله را روی هوا می‌برد.

مصاحبه سیلوستر استالونه درباره خرید خانه اش توسط ادل
خرید خانه سیلوستر استالونه توسط ادل

جزئیات خریده شدن خانه سیلوستر استالونه و ادل

مصاحبه سیلوستر استالونه درباره خرید خانه اش توسط ادل
جنجال ادل و سیلوستر استالونه بر سر خرید خانه

زمانی که سیلوسترِ نامزد اسکار، خانه مجلل 21000 فوت مربعی را در فوریه 2022 به برنده گرمی فروخت، تا آن زمان گرانترین معامله سال کالیفرنیای جنوبی را رقم زد و ظاهراً ادل آن را برای خود خریده است. پس از آنکه استالونه در ژانویه 2021 املاک را در فهرست اولیه به قیمت 110 میلیون دلار ثبت کرد، این خانه به گران‌ترین خانه تبدیل شد.

ادل در سال ۲۰۲۱ به مجله «ووگ» گفته بود که به فیلم‌های راکی علاقه زیادی دارد و در حین پاندمی آن‌ها را روی تلویزیون باشگاهش دیده است. روزنامه تی‌ام‌زی گزارش داده است که ادل پس از خریداری خانه در آن تغییرات زیادی به وجود آورده است. این تغییرات برای استالونه اهمیتی ندارد:

کارهایی که می‌کند را دوست دارم، خانه را زیبا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *