ببینید: پز دادن شهربانو منصوریان با کفش میلیونی اش ! +[کنایه مجری تلویزیون به شهربانو منصوریان]

پز دادن شهربانو منصوریان با کفش میلیونی اش ؛ شهربانو منصوریان ورزشکار ایرانی، یک پست عجیبی درباره کفشی که ۱۲ سال با او همراه بوده است منتشر کرد.

شهربانو منصوریان قهرمان ووشوی جهان است که این روز ها در اینستاگرام فعالیتش را بیشتر کرده است. شهربانو به غیر از فعالیتش در ورزش این روزها تولید محتوا هم می‌کند! در ادامه مطلب با خبر پز دادن شهربانو منصوریان همراه ما بمانید.

پز دادن شهربانو منصوریان با کفش میلیونی اش

  • کفش 12 میلیونی شهربانو منصوریان

به گزارش منابع خبری:

البته فعالیت این روزهای شهربانو منصوریان قهرمان ووشوی جهان در فضای مجازی انتقاداتی هم در پی داشته است.

شهربانو منصوریان در این پست گفت که می‌خواهد این کفش قدیمی که ۱۲ سال از آن استفاده کرده است و خیلی برایش با ارزش است را به یکی از هوادارانش هدیه دهد. در ادامه می‌توانید عکس جدید شهربانو منصوریان را مشاهده کنید:

پز دادن شهربانو منصوریان با کفش میلیونی اش
پز دادن شهربانو منصوریان با کفش میلیونی اش

کنایه مجری اخراجی تلویزیون به شهربانو منصوریان

کنایه مجری اخراجی تلویزیون به شهربانو منصوریان جنجال زیادی به پا کرده است. در مطلب کنایه مجتبی پوربخش به شهربانو منصوریان به جزئیات این موضوع می‌پردازیم. به تازگی جدال مجتبی پوربخش و شهربانو منصوریان در فضای مجازی توجه زیادی را جلب کرده است. در ادامه به جزئیات ماجرای جدال مجری اخراجی تلویزیون و شهربانو منصوریان می‌پردازیم.

کنایه مجری اخراجی تلویزیون به شهربانو منصوریان
مجتبی پوربخش

به نظر می‌رسد جدال مجازی مجتبی پوربخش و شهربانو منصوریان مربی و قهرمان ووشوی ایران به پایان نرسیده و همچنان به قوت خودش پابرجاست.

روزهای گذشته بود که شهربانو منصوریان با انتشار ویدئویی به حمایت از علیرضا دبیر پرداخت.

بعد از این ویدئو بود که مجری سابق شبکه ورزش با انتشار یک استوری از این عمل شهربانو منصوریان به شدت انتقاد کرد و او را به منفعت طلبی متهم کرد.

ماجرای جدال مجری اخراجی تلویزیون و شهربانو منصوریان

در ادامه می‌توانید استوری مجتبی پوربخش را ببینید:

کنایه مجری اخراجی تلویزیون به شهربانو منصوریان
استوری مجتبی پوربخش

در همین رابطه حالا اطرافیان و دوستان نزدیک قهرمان ووشوی جهان با انتشار مطالب تندی علیه پوربخش، به حمایت از منصوریان پرداخته اند.

با این وجود ساعاتی پیش مجری اخراجی تلویزیون با انتشار یادداشت جنجال برانگیزی در صفحه شخصی اش بار دیگر به شهربانو منصوریان و اطرافیان‌اش حمله کرده است.

مجری و گزارشگر سابق صدا و سیما در این استوری اعتراضی با زبانی کنایه آمیز نوشته است:

آدمی که با سرطان می‌جنگه یعنی از مرگ هم نمی‌ترسه. وقتی از مرگ نمی‌ترسی یعنی از آدمها هم نمی‌ترسه. پس زیاد رو مغزش راه نرید چون از این کارهاتون نمی‌ترسه.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *