خراب شدن میثاقی روی آنتن زنده ؛ حق رشدتو به فردوسی پور بده!

به تازگی، در طی برنامه فوتبال برتر، ویدئویی مبنی بر خراب شدن میثاقی روی آنتن زنده به انتشار رسیده که بازتاب‌های فراوانی را به همراه داشته است.

در طی برنامه فوتبال برتر که هر هفته دوشنبه‌ها بر روی آنتن شبکه سه می‌رود و محمد حسن میثاقی مجری آن است، اتفاقات جالبی رخ می‌دهد و این هفته، تیکه آذری به میثاقی تحت عنوان ویدیوی کنایه به میثاقی در فوتبال برتر به انتشار رسید که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را کسب کرد. تیکه انداختن آذری به محمد میثاقی از دسته اتفاقاتی بود که بازتاب گسترده‌ای را پیدا کرد.

خراب شدن میثاقی روی آنتن زنده

حق رشدتو به فردوسی پور بده!

پس از اتمام صحبت‌های تلفنی میثاقی به همراه آقای آذری، میثاقی به آذری گفت:

حالا امیدواریم که هر جایی که هستید موفق باشید. یک جورایی از باشگاه ذوب آهن باید حق رشد هم بگیرید که کمک کرد شما رشد کنید.

بیشتر بخوانید:

انتقاد تند آرش رضاوند از میثاقی در فوتبال برتر

تیکه زشت مستر تیستر به میثاقی

پس از این حرف میثاقی، پاسخ سعید آذری به میثاقی جالب توجه بود، او درباره حق رشد به کنایه به میثاقی گفت:

شما هم باید حق رشدت را به آقای فردوسی پور بدهی.

خراب شدن میثاقی روی آنتن زنده
تیکه آذری به میثاقی

تیکه انداختن آذری به محمد میثاقی

در ادامه می‌توانید ویدیوی کنایه به میثاقی در فوتبال برتر را ببینید:

محمدحسین میثاقی متولد ۱۴ مهر ۱۳۶۵ در کرج مجری تلویزیونی و گزارشگر فوتبال اهل ایران است. او در ویژه برنامه جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ نیز به همراه عادل فردوسی‌پور و رضا جاودانی حضور داشت. او در جام جهانی ۲۰۱۸ خبرنگار اعزامی به روسیه بود و همچنین او مجری‌گری برنامه آسیا ۲۰۱۹ که ویژه جام ملت‌های آسیا بود را هم بر عهده گرفت.

میثاقی در تابستان ۱۴۰۰ به همراه محمدرضا احمدی اجرای برنامه یورو ۲۰۲۰، ویژه برنامه جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ را بر عهده داشت. او در پاییز ۱۴۰۱ نیز در کنار محمدرضا احمدی به اجرای برنامه جام ۲۰۲۲ پرداخت.وی در پاسخ به اینکه چرا هیچ وقت گزارشگری فوتبال زنده را انجام نمی‌دهد، بیان کرد که علاقه‌ای به این کار ندارد و بیشتر دنبال اخبار و حواشی فوتبال است.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *