لایو سید جواد هاشمی پشت لامبورگینی ؛ ببینید پولدارا چه حالی دارند

چندی پیش، لایو سید جواد هاشمی پشت لامبورگینی در اینستاگرام رخ داد که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش در فضای مجازی به همراه داشت.

به تازگی، ویدئویی مبنی بر لامبورگینی سوار شدن جواد هاشمی در فضای مجازی تحت عنوان لامبورگینی سواری سید جواد هاشمی به انتشار رسیده که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش به همراه داشته است. ویدیوی جواد هاشمی در حال رانندگی لامبورگینی واکنش منفی و مثبت زیادی را از سمت کاربران مختلف به همراه داشته است.

لایو سید جواد هاشمی پشت لامبورگینی

ببینید پولدارا چه حالی دارند

سید جواد هاشمی در صفحه رسمی اینستاگرامش ویدئویی از خود در حال دور زدن با لامبورگینی میلیاردی منتشر کرد که این ویدیو مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت و با بازخورد زیادی همراه شد. او در این ویدئو می‌گوید:

نشسته‌ام پشت لامبورگینی؛ اصلا یک حال دیگری دارد. حتما باید بشینید پشت فرمون لامبورگینی تا بفهمید که آدم پولدارا چه احساسی دارند.

بیشتر بخوانید:

تصویری از جواد هاشمی در جشن تولد

سید جواد هاشمی بازیگر مطرح تلویزیون و سینما کشورمان است. سید جواد هاشمی در 27 دی 1344 در تهران و از خانواده‌ای با اصلیت تالشی از اهالی تالش متولد شد.

لایو سید جواد هاشمی پشت لامبورگینی
لامبورگینی سوار شدن جواد هاشمی

لامبورگینی سواری سید جواد هاشمی

در ادامه می‌توانید ویدیوی جواد هاشمی در حال رانندگی لامبورگینی را ببینید:

سید جواد هاشمی در سال ۱۳۴۴ خورشیدی در محله نواب تهران متولد شد. خانواده او از گیلان و شهر پره‌سر در شهرستان رضوانشهر به تهران مهاجرت کرده بودند. تحصیلاتش را در رشته کارگردانی در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران ادامه داد و در سال ۱۳۷۳ فارغ‌التحصیل شد. سید جواد هاشمی دارای دو فرزند به نام‌های سید محسن و فاطمه‌السادات است.

بیشتر بخوانید:

سخنان جنجالی سید جواد هاشمی به ابراهیم رئیسی

هاشمی در ابتدا مسئول حراست یکی از شبکه‌های تلویزیون جمهوری اسلامی بود، اما بعد از آنکه در یکی از سکانس‌های یک تله‌فیلم برای چند ثانیه به ایفای نقش پرداخت مورد توجه کارگردان آن تله‌فیلم واقع شد.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *